Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Ce spun culorile bancilor din Romania
Share
Notification Show More
Latest News
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Ce spun culorile bancilor din Romania
Stiri de top

Ce spun culorile bancilor din Romania

Cornel Dinu
Last updated: 03/02/2012 13:50
Cornel Dinu 14 ani ago
Share
SHARE

[dropcap]F[/dropcap]iecare culoare aleasa de o banca pentru a o reprezenta are o semnificatie aparte. Acestea nu sunt alese la intamplare, ele contin un mesaj pe care fiecare institutie de credit vrea sa-l transmita. Bancile si-au creat o imagine distincta pe piata, au ales una sau mai multe dintre culorile reprezentative, utilizate in sigla, pentru a se diferentia de celelalte institutii de profil si pentru a comunica atributele si personalitatea proprie. Stim ca albastrul subliniaza ideea de universalitate, verdele sugereaza natura, originea, echilibrul, siguranta, rosul exprima vointa, pasiune si putere, galbenul arata distinctie, caldura, incredere, iar negrul inseamna credibilitate, loialitate si autoritate. In fapt, aceste cinci culori sunt cele mai utilizate de bancile autohtone. Culoarea predominanta in sistemul bancar din Romania este de departe albastrul, urmata de verde si galben. Interesant este ca multe institutii sunt reprezentate de aceleasi combinatii de culori, cum este cazul Banca Transilvania, Banca Romaneasca si Raiffeisen Bank unde galbenul si negru alcatuiesc unul dintre cele mai puternice contraste. Aceeasi poveste o intalnim si la BRD, Libra Bank, UniCredit Tiriac Bank, unde se imbina rosu si negru, sau in cazul BCR, Bancpost, Credit Europe Bank si Romanian International Bank la care regasim reunirea dintre rosu si albastru.

Alpha Bank – albastru
Banca Comerciala Carpatica – verde si albastru
Intesa Sanpaolo Bank – verde
BCR – albastru si rosu
EximBank – albastru si verde
Banca Romaneasca – galben si negru
Banca Transilvania – galben si negru
Bancpost – albastru si rosu
BRD – negru si rosu
CEC Bank – verde
Credit Europe Bank – albastru si rosu
Emporiki Bank – albastru
Garanti Bank – verde si negru
Libra Bank – negru si rosu
Marfin Bank – albastru
MKB Romexterra Bank – rosu si gri
OTP Bank – verde
Piraeus Bank – albastru si galben
ProCredit Bank – rosu, albastru, verde si galben
Raiffeisen Bank – galben si negru
RBS Romania – albastru
Romanian International Bank – albastru si rosu
UniCredit Tiriac Bank – rosu si negru
Volksbank – albastru
ING Bank – albastru si portocaliu

You Might Also Like

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

TAGGED: Banca Romaneasca, Libra Bank, Banca Comerciala Carpatica, Romanian International Bank, Volksbank, Marfin Bank, Raiffeisen Bank, ING Bank, Piraeus Bank, ProCredit Bank, Alpha Bank, RBS Romania, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac Bank, MKB Romexterra Bank, BRD, Credit Europe Bank, BCR, Garanti Bank, CEC Bank, OTP Bank, Bancpost, Intesa Sanpaolo Bank, EximBank, Emporiki Bank
Cornel Dinu 03/02/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Raiffeisen Bank a mentinut expunerea pe Romania in 2011
Next Article Conducerea BNR justifica reducerea ratei de dobanda monetara
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

20 de ore ago

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

o zi ago

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

2 zile ago

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?