Idea::Bank, parte a Getin Holding, si-a lansat astazi identitatea, filozofia si oferta bancara pentru publicul din Romania sub sloganul „Fresh banking from Poland”. Idea::Bank isi propune sa ofere clientilor produse simple, usor de inteles, intr-o maniera transparenta si prompta.
“Romania este o ţara cu potenţial de crestere mare, cu un sistem financiar stabil, devenind astfel in mod natural o destinaţie pentru extinderea Getin Holding. Idea::Bank si Idea::Leasing sunt doar primii piloni ai strategiei noastre de a construi un grup financiar puternic pe piaţa locala. Modelul de business testat si perfecţionat in operaţiunile Grupului s-a dovedit a fi de succes, fapt care ne da incredere ca putem replica succesul si in Romania.”, a declarat PIOTR KACZMAREK, CEO Getin Holding Group.
Cu o abordare axata pe simplitate, transparenţa si parteneriat, Idea::Bank vine cu oferte unice pe piata romaneasca:
· 0% comision pentru retragerea de numerar de la orice ATM din ţara si din strainatate, oriunde in lume. Oferta propusa pana la final de an se aplica cardurilor de debit idea::foto cu conditia virarii lunare pe card a salariului de minimum 1.500 de lei sau a platii la comercianti de minimum 700 lei/luna.
· Un singur document pentru solicitarea creditului de nevoi personale Idea::selfie, respectiv actul de identitate (fara adeverinta de venit) pentru solicitantii salariati care obtin venituri standard.
· Dobanda dubla in ultima luna cu Idea::depo, pentru depozitele constituie pe o perioada mai mare de 6 luni, indiferent de valuta aleasa.
· Operatiuni rapide prin Idea::iBank internet banking finalizate cu doar 3 click-uri.
In plus, atitudinea fresh este sustinuta si de experienta pe care Idea::Bank o propune clientilor in sucursalele nou deschise: un spatiu de joaca pentru copii si, cat de curand, acces la intranet prin tablete puse la dispozitia clientilor si un canal video propriu – Idea::TV realizat in parteneriat cu un furnizor local.
“Relatia dintre banca si consumatorul de servicii financiare trebuie sa reintre in normalitate. Numele nostru, Idea::Bank, ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp sa oferim clientilor produse simple, usor de inteles, intr-un mod transparent, deschis si prompt care sa le ofere acestora economie de timp si bani.” a declarat STEPHEN ORLESKY, CEO Idea::Bank Romania.
Idea::Bank ofera produse si servicii persoanelor fizice si IMM-urilor, mizand pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet si digital banking – si diversificarea canalelor alternative de vanzare si post vanzare care sa completeze natural prezenta teritoriala selectiva.