Idea Bank anunta ca are ca obiectiv intrarea in Top 10, in urmatorii 2-3 ani, printr-o crestere organica, dar si prin achizitii de banci sau alte companii. „Vom creste in special organic, dar si prin achizitii. Am cautat nu numai in Romania, dar si in unele tari vecine, insa nu poti construi o strategie bazata numai pe achizitii, trebuie sa crestem organic, sa fim mai buni decat competitia pentru ca pornim mici si vrem sa crestem, sa luam cota de piata de la alte banci”, a declarat in cadrul conferintei de presa sustinuta astazi, Piotr Kaczmarek, CEO Getin Holding.
Banca are are 35 de sucursale, dintre care cinci au fost complet schimbate, cu un nou concept.
„Strategia Idea Bank este de a se dezvolta prin canale alternative, in special electronice, nu atat prin extinderea retelei teritoriale, pentru ca trebuie sa fim cat mai eficienti”, a afirmat Ana Elena Cernat, vicepresedinte executiv Idea Bank.
Piotr Kaczmarek, CEO Getin Holding, a precizat ca cel mai probabil in acest an nu va mai exista vreo achizitie, intrucat este necesar ca banca nou creata sa se stabilizeze intai pe piata si sa atraga increderea clientilor, insa nu a explus astfel de tranzactii in anii viitori, fara a se limita la banci.