ING Bank România a numit-o pe Diana Mihai în rolul de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience, începând cu data de 17 iunie 2024.
Diana Mihai are o experiență în domeniu de 15 ani, pe poziții locale, regionale și globale, în cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK și Procter&Gamble.
Mihaela Bîtu: Sunt sigură că va juca un rol crucial în dezvoltarea ING Bank România
“Diana ni se alătură într-un moment important pentru bancă, în care sărbătorim 30 de ani de activitate în România, și am încredere că va contribui împreună cu echipa sa la obținerea unor rezultate excepționale. Cu experiența sa vastă locală și internațională, sunt sigură că va juca un rol crucial în dezvoltarea ING Bank România mai departe.” – Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În cei 5 ani petrecuți la P&G, și cei 10 alături de Reckitt Benckiser UK în diferite funcții și zone geografice, Diana a lucrat la consolidarea unor nume mari precum Pampers, Always și Finish , a contribuit la lansarea unor branduri noi, dar și proiecte antreprenoriale. De asemenea, a jucat un rol esențial în lansarea brandului Neuriva în SUA , în regândirea strategiei pentru Air Wick Auto-Spray în Europa și repoziționarea globală a brandului Air Wick.
Diana Mihai: Am fost impresionată de oameni, de cultură, proiecte, ambiții și felul în care clienții sunt mereu pe primul loc
“Din toată activitatea brandului ING și discuțiilor pe care le-am avut cu echipa, am fost impresionată de oameni, de cultură, proiecte, ambiții și felul în care clienții sunt mereu pe primul loc. Plănuiesc să pun umărul la o creștere accelerată în următorii ani și să continuăm să fim “și mai și” pentru clienții noștri – prin experiență superioară, educație financiară și produse inovative de banking. Sunt entuziastă să mă alătur echipei ING și abia aștept să continuăm să construim împreună brandul ING”, declară Diana Mihai.