Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Rebranding in piaţa bancară: Nextebank şi-a schimbat denumirea în Patria Bank
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Rebranding in piaţa bancară: Nextebank şi-a schimbat denumirea în Patria Bank
Stiri de top

Rebranding in piaţa bancară: Nextebank şi-a schimbat denumirea în Patria Bank

bankingnews.ro
Last updated: 15/03/2016 10:09
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Începând cu data de 10 martie 2016, Nextebank S.A. îşi schimbă denumirea şi devine Patria Bank S.A. Prin această schimbare banca își dorește să întărească promisiunea de a căuta soluţiile potrivite fiecărui client și de a încuraja spiritul antreprenorial românesc. Operațiunea de rebranding se va finaliza în următoarele 3 luni, potrivit unui comunicat de presa.

Bogdan Merfea, CEO Patria Bank a declarat: „Patria Bank este un brand pentru o bancă românească, a cărei siglă și imagine pornește de la motivele covoarelor populare românești și care descrie dorința de a fi printre „ai tăi”. Plecând de la această simbolistică, dorim ca prin brandul Patria Bank săconsolidăm obiectivul nostru de a fi o bancăîn proximitatea clienților.Oferim cele mai simple și rentabile servicii bancare, accesibile și flexibile pentru clienți cu simț practic.Sperăm ca acesta să fie vectorul care va face din Patria Bank una dintre băncile cu cel mai rapid ritm de dezvoltare din România în următorii ani.”

Promisiunea noului brand Patria Bank este de afi Pas cu pas alături de clienții noștri, fie ei persoane fizice din mediul urban sau rural, din orașe mari sau mici, fie antreprenori care opereazăafaceri medii, mici sau foarte mici. Să fim pas cu pas alături de clienți înseamnă să înțelegem realitățile lor economice, posibilitățile lor reale de a-și dezvolta afacerea sau de a-și întreține familia și să le oferim prin produsele și serviciile noastre un sprjin constant.

Propunerea comerciala a Patria Bank:
Chiar dacă este pentru prima dată când sloganul ne susține demersul, dorința de a fi pas cu pas alături de clienții noștri ne animă de 7 ani și a inspirat campaniile„Finanțăm oamenii, nu hârtiile” și „Finanțăm hărnicia” dedicate microintreprinderilor, producători agricoli din zona rurală.

Pentru a sprijini dezvoltarea clienților noștri la fiecare pas, chiar și atunci când le lipsesc garanțiile ipotecarepentru a obține un credit, în toamna anului trecut,în premieră pentru România, am lansat creditul EaSI în colaborare cu Fondul European pentru Investiții (FEI), un produs de creditare cu garanție europeană, destinat microintreprinderilor. Prin acest program estimăm că vom ajuta un număr de peste 1.500 de antreprenori să își dezvolte afacerile, chiar dacă nu dispun de garanții.

Dorim să continuăm acest gen de abordare inclusiv pentru clienții IMM cărora le oferim unele dintre cele mai flexibile produse de creditare de pe piața bancară.Înțelegând punctele forte ale fiecărei afaceri, le valorificăm în procesul de creditareși oferim cele mai bune soluții: plafon de creditare pe bază de contracte, cofinanțare pentru fonduri europene, produse dedicate agribusinessului – investiții în teren, utilaje și finanțare sezonieră pe ciclul agricol.

Patria Bank a lansat și noile sale produse de retail, printre care creditele de nevoi personale negarantate, în sume de până la 60.000 lei, dedicate clienților persoane fizice care realizează venituri lunare nete începând de la 500 lei.

„Avem o serie de proiecte strategice. Una dintre cele mai interesante propuneri pe care o vom adresa publicului, sperăm, în curând, prin colaborarea strategică cu Poşta Română, este aceea a unor servicii bancare accesibile populaţiei în oficiile poştale din toată ţara. Pentru a face faţă acestei provocări, propunem viitorilor clienţi de retail o abordare bazată pe tehnologie, însă o ‘tehnologie cu faţă umană’ pusă la dispoziţie de Patria Bank în oficiile poştale. Mai mult, vizăm demararea, în cursul acestui an, a unei fuziuni cu Banca Comercială Carpatica, în care Patria Bank deţine 54,79% din acţiuni. Anticipăm că banca ce va rezulta în urma fuziunii va deservi un număr de peste 120.000 de clienţi prin 120 de sucursale proprii”, a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie al Patria Bank, Horia Manda.

Nextebank a fost preluată anul trecut de Axxes Capital, fondul de investitii care detine si Patria Credit, companie de microcreditare.

Nextebank este subsidiara romaneasca a bancii ungare MKB, parte a grupului german BayernLB. MKB a intrat pe piata romaneasca in 2006, cand a preluat Romexterra Bank.

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: Banca Comerciala Carpatica, lei, banca, rebranding, Horia Manda, Patria Bank, Bogdan Merfea, credite
bankingnews.ro 15/03/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Au început înscrierile pentru participarea la Conferința ”EU plătesc cu cardul”. Nu rata întâlnirea cu cei mai buni specialiști ai industriei de carduri din România
Next Article Avertisment de la Guvernator: În 25 de ani nu am văzut pericole mai mari. Ce propuneri are BNR pentru bănci şi clienţi

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

7 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

11 ore ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

11 ore ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

11 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?