Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Rebranding in piaţa bancară: Nextebank şi-a schimbat denumirea în Patria Bank
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Rebranding in piaţa bancară: Nextebank şi-a schimbat denumirea în Patria Bank
Stiri de top

Rebranding in piaţa bancară: Nextebank şi-a schimbat denumirea în Patria Bank

bankingnews.ro
Last updated: 15/03/2016 10:09
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Începând cu data de 10 martie 2016, Nextebank S.A. îşi schimbă denumirea şi devine Patria Bank S.A. Prin această schimbare banca își dorește să întărească promisiunea de a căuta soluţiile potrivite fiecărui client și de a încuraja spiritul antreprenorial românesc. Operațiunea de rebranding se va finaliza în următoarele 3 luni, potrivit unui comunicat de presa.

Bogdan Merfea, CEO Patria Bank a declarat: „Patria Bank este un brand pentru o bancă românească, a cărei siglă și imagine pornește de la motivele covoarelor populare românești și care descrie dorința de a fi printre „ai tăi”. Plecând de la această simbolistică, dorim ca prin brandul Patria Bank săconsolidăm obiectivul nostru de a fi o bancăîn proximitatea clienților.Oferim cele mai simple și rentabile servicii bancare, accesibile și flexibile pentru clienți cu simț practic.Sperăm ca acesta să fie vectorul care va face din Patria Bank una dintre băncile cu cel mai rapid ritm de dezvoltare din România în următorii ani.”

Promisiunea noului brand Patria Bank este de afi Pas cu pas alături de clienții noștri, fie ei persoane fizice din mediul urban sau rural, din orașe mari sau mici, fie antreprenori care opereazăafaceri medii, mici sau foarte mici. Să fim pas cu pas alături de clienți înseamnă să înțelegem realitățile lor economice, posibilitățile lor reale de a-și dezvolta afacerea sau de a-și întreține familia și să le oferim prin produsele și serviciile noastre un sprjin constant.

Propunerea comerciala a Patria Bank:
Chiar dacă este pentru prima dată când sloganul ne susține demersul, dorința de a fi pas cu pas alături de clienții noștri ne animă de 7 ani și a inspirat campaniile„Finanțăm oamenii, nu hârtiile” și „Finanțăm hărnicia” dedicate microintreprinderilor, producători agricoli din zona rurală.

Pentru a sprijini dezvoltarea clienților noștri la fiecare pas, chiar și atunci când le lipsesc garanțiile ipotecarepentru a obține un credit, în toamna anului trecut,în premieră pentru România, am lansat creditul EaSI în colaborare cu Fondul European pentru Investiții (FEI), un produs de creditare cu garanție europeană, destinat microintreprinderilor. Prin acest program estimăm că vom ajuta un număr de peste 1.500 de antreprenori să își dezvolte afacerile, chiar dacă nu dispun de garanții.

Dorim să continuăm acest gen de abordare inclusiv pentru clienții IMM cărora le oferim unele dintre cele mai flexibile produse de creditare de pe piața bancară.Înțelegând punctele forte ale fiecărei afaceri, le valorificăm în procesul de creditareși oferim cele mai bune soluții: plafon de creditare pe bază de contracte, cofinanțare pentru fonduri europene, produse dedicate agribusinessului – investiții în teren, utilaje și finanțare sezonieră pe ciclul agricol.

Patria Bank a lansat și noile sale produse de retail, printre care creditele de nevoi personale negarantate, în sume de până la 60.000 lei, dedicate clienților persoane fizice care realizează venituri lunare nete începând de la 500 lei.

„Avem o serie de proiecte strategice. Una dintre cele mai interesante propuneri pe care o vom adresa publicului, sperăm, în curând, prin colaborarea strategică cu Poşta Română, este aceea a unor servicii bancare accesibile populaţiei în oficiile poştale din toată ţara. Pentru a face faţă acestei provocări, propunem viitorilor clienţi de retail o abordare bazată pe tehnologie, însă o ‘tehnologie cu faţă umană’ pusă la dispoziţie de Patria Bank în oficiile poştale. Mai mult, vizăm demararea, în cursul acestui an, a unei fuziuni cu Banca Comercială Carpatica, în care Patria Bank deţine 54,79% din acţiuni. Anticipăm că banca ce va rezulta în urma fuziunii va deservi un număr de peste 120.000 de clienţi prin 120 de sucursale proprii”, a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie al Patria Bank, Horia Manda.

Nextebank a fost preluată anul trecut de Axxes Capital, fondul de investitii care detine si Patria Credit, companie de microcreditare.

Nextebank este subsidiara romaneasca a bancii ungare MKB, parte a grupului german BayernLB. MKB a intrat pe piata romaneasca in 2006, cand a preluat Romexterra Bank.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Bogdan Merfea, credite, Banca Comerciala Carpatica, lei, banca, rebranding, Horia Manda, Patria Bank
bankingnews.ro 15/03/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Au început înscrierile pentru participarea la Conferința ”EU plătesc cu cardul”. Nu rata întâlnirea cu cei mai buni specialiști ai industriei de carduri din România
Next Article Avertisment de la Guvernator: În 25 de ani nu am văzut pericole mai mari. Ce propuneri are BNR pentru bănci şi clienţi

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?