Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili
Share
Notification Show More
Latest News
#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori
Stiri de top
Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România
Stiri de top
#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”
Stiri de top
#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili
Stiri de top

Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili

Gabriela Dinu
Last updated: 08/12/2025 10:48
Gabriela Dinu 11 secunde ago
Share
SHARE

UniCredit Bank scrie istorie la Festivalul Brazilor de Crăciun: lucrarea de artă semnată de Vlad Nancă și donată de bancă a generat 220.000 de euro, un record absolut în cei 25 de ani ai evenimentului. O mobilizare rară a comunității de business, coordonată de UniCredit, transformă o piesă de artă contemporană într-o investiție directă în educația copiilor vulnerabili.

Contents
Fondurile vor susține educația și prevenirea abandonului școlarMihaela Lupu: Tocmai când e mai multă nevoie de ea, solidaritatea clienților noștri s-a manifestat puternic la acest eveniment, făcându-l memorabilVlad Nanca: Generozitatea este ceea ce ne face lumea mai bunăO mobilizare exemplară: Cum s-a atins recordulArta care construiește viitorMihaela Lupu: Tocmai când e mai multă nevoie de ea, solidaritatea clienților noștri s-a manifestat puternic la acest eveniment, făcându-l memorabilVlad Nanca: Generozitatea este ceea ce ne face lumea mai bunăO mobilizare exemplară: Cum s-a atins recordulArta care construiește viitorMihaela Lupu: Acest record istoric validează credința UniCredit Bank că educația este singura investiție cu randament infinit

Fondurile vor susține educația și prevenirea abandonului școlar

Acest rezultat fără precedent nu este o întâmplare, ci rezultatul unei strategii de lungă durată a UniCredit Bank de a investi în arta contemporană și de a aduce excelența artistică în zona implicării sociale.

Mihaela Lupu: Tocmai când e mai multă nevoie de ea, solidaritatea clienților noștri s-a manifestat puternic la acest eveniment, făcându-l memorabil

„Am avut parte de o ediție a Brazilor de Crăciun de neuitat, într-un an marcat de crize sociale și economice, în care tocmai cei vulnerabili suferă cel mai mult și sunt auziți cel mai puțin. Tocmai când e mai multă nevoie de ea, solidaritatea clienților noștri s-a manifestat puternic la acest eveniment, făcându-l memorabil.

Pentru UniCredit Bank, un susținător constant al artei și al culturii de peste două decenii, colaborarea cu Vlad Nancă a fost cea mai firească alegere. Într-un an fenomenal pentru el, marcat de prezența la Bienala de Arhitectură de la Veneția, reprezentând Pavilionul României, ne-am dorit să aducem această excelență artistică în sprijinul copiilor care au nevoie de ajutor pentru a nu abandona școala”, a declarat Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank.

Vlad Nanca: Generozitatea este ceea ce ne face lumea mai bună

Vlad Nancă a declarat: „A fost pentru mine un prilej să fiu parte dintr-o cauză socială majoră și am încercat să pun în creația mea tocmai crezul că generozitatea este ceea ce ne face lumea mai bună.”

O mobilizare exemplară: Cum s-a atins recordul

Seara Galei a fost marcată de o efervescență deosebită, bradul UniCredit devenind punctul central al licitației. Tonul a fost dat de Irina Schrotter, care a deschis licitația cu suma de 30.000 de euro în numele Romanian Creative Week și FEPIC, setând astfel din start valoarea intrinsecă a bradului ca lucrare de artă veritabilă.

După o competiție strânsă, lucrarea a fost adjudecată de Catena, cu suma generoasă de 90.000 de euro.

Însă solidaritatea nu s-a oprit aici. Într-un gest de unitate pentru cauza educației, suma finală donată către Salvați Copiii România a urcat la recordul istoric de 220.000 de euro printr-un efort colectiv spontan al UniCredit Bank și al altor 3 clienți de top ai băncii prezenți la eveniment: Fundația Valvis, Teilor și E-INFRA Group.

Arta care construiește viitor

Lucrarea creată de Vlad Nancă, intitulată „Un Arbore Cosmic al Vieții”, este o piesă modulară din metal și mozaic de sticlă de Murano, care transcende funcția decorativă (foto 1+2 brad). Artistul, care anul acesta a fost co-autor al proiectului Human Scale la Bienala de la Veneția și câștigător al premiului pentru Sculptura Anului oferit de Fundația Peter Jecza, a propus un concept despre „dobânda invizibilă” a grijii – o temă care a rezonat puternic cu audiența prezentă la Gală.

Fondurile obținute vor susține programele educaționale ale Organizației Salvați Copiii România, vizând direct integrarea școlară și socială a copiilor de la Școlile Gimnaziale nr. 127 și nr. 31 din Constanța, copii cu risc de abandon școlar, copii care provin din familii vulnerabile socio-economic, copii cu părinții plecați la muncă în străinătate, copii cu CES.

UniCredit Bank, susținător tradițional al artei românești și Partener Principal al Festivalului Brazilor de Crăciun marchează un moment de referință în istoria de 25 de ani a evenimentului. Bradul donat de bancă, o lucrare de artă contemporană semnată de artistul vizual Vlad Nancă, a generat o sumă record de 220.000 de euro, fonduri ce vor fi direcționate integral către susținerea educației și prevenirea abandonului școlar.

Acest rezultat fără precedent nu este o întâmplare, ci rezultatul unei strategii de lungă durată a UniCredit Bank de a investi în arta contemporană și de a aduce excelența artistică în zona implicării sociale.

Mihaela Lupu: Tocmai când e mai multă nevoie de ea, solidaritatea clienților noștri s-a manifestat puternic la acest eveniment, făcându-l memorabil

„Am avut parte de o ediție a Brazilor de Crăciun de neuitat, într-un an marcat de crize sociale și economice, în care tocmai cei vulnerabili suferă cel mai mult și sunt auziți cel mai puțin. Tocmai când e mai multă nevoie de ea, solidaritatea clienților noștri s-a manifestat puternic la acest eveniment, făcându-l memorabil.

Pentru UniCredit Bank, un susținător constant al artei și al culturii de peste două decenii, colaborarea cu Vlad Nancă a fost cea mai firească alegere. Într-un an fenomenal pentru el, marcat de prezența la Bienala de Arhitectură de la Veneția, reprezentând Pavilionul României, ne-am dorit să aducem această excelență artistică în sprijinul copiilor care au nevoie de ajutor pentru a nu abandona școala”, a declarat Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank.

Vlad Nanca: Generozitatea este ceea ce ne face lumea mai bună

Vlad Nancă a declarat: „A fost pentru mine un prilej să fiu parte dintr-o cauză socială majoră și am încercat să pun în creația mea tocmai crezul că generozitatea este ceea ce ne face lumea mai bună.”

O mobilizare exemplară: Cum s-a atins recordul

Seara Galei a fost marcată de o efervescență deosebită, bradul UniCredit devenind punctul central al licitației. Tonul a fost dat de Irina Schrotter, care a deschis licitația cu suma de 30.000 de euro în numele Romanian Creative Week și FEPIC, setând astfel din start valoarea intrinsecă a bradului ca lucrare de artă veritabilă.

După o competiție strânsă, lucrarea a fost adjudecată de Catena, cu suma generoasă de 90.000 de euro.

Însă solidaritatea nu s-a oprit aici. Într-un gest de unitate pentru cauza educației, suma finală donată către Salvați Copiii România a urcat la recordul istoric de 220.000 de euro printr-un efort colectiv spontan al UniCredit Bank și al altor 3 clienți de top ai băncii prezenți la eveniment: Fundația Valvis, Teilor și E-INFRA Group.

Arta care construiește viitor

Lucrarea creată de Vlad Nancă, intitulată „Un Arbore Cosmic al Vieții”, este o piesă modulară din metal și mozaic de sticlă de Murano, care transcende funcția decorativă (foto 1+2 brad). Artistul, care anul acesta a fost co-autor al proiectului Human Scale la Bienala de la Veneția și câștigător al premiului pentru Sculptura Anului oferit de Fundația Peter Jecza, a propus un concept despre „dobânda invizibilă” a grijii – o temă care a rezonat puternic cu audiența prezentă la Gală.

Fondurile obținute vor susține programele educaționale ale Organizației Salvați Copiii România, vizând direct integrarea școlară și socială a copiilor de la Școlile Gimnaziale nr. 127 și nr. 31 din Constanța, copii cu risc de abandon școlar, copii care provin din familii vulnerabile socio-economic, copii cu părinții plecați la muncă în străinătate, copii cu CES.

Mihaela Lupu: Acest record istoric validează credința UniCredit Bank că educația este singura investiție cu randament infinit

Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank, a subliniat importanța acestei investiții în educație: „Acest record istoric validează credința UniCredit Bank că educația este singura investiție cu randament infinit. Lucrarea lui Vlad Nancă a rezonat cu donatorii tocmai pentru că vorbește despre o «dobândă invizibilă» care se compune, în timp, prin grijă. Astăzi, această valoare acumulată tăcut a devenit un capital concret, care le garantează copiilor că pot rămâne în continuare acolo unde le este locul: în bancă, la școală.”

Prin acest gest, comunitatea de business reunită de UniCredit Bank demonstrează că succesul real se măsoară și prin capacitatea de a întoarce valoare în societate, transformând viziunea artistică în șanse concrete la educație pentru viitoarea generație.

You Might Also Like

#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori

Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile

TAGGED: Festivalului Brazilor de Crăciun, Vlad Nancă, dobanda, artă, euro, bradul UniCredit, banca, Unicredit, business, Mihaela Lupu, educatie, Catena, brad
Gabriela Dinu 08/12/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article #BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori

3 zile ago

Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România

3 zile ago

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

4 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?