Raiffeisen Bank a lansat astazi noile carduri de debit cu functionalitate duala contact si contactless, care permit autorizarea platilor atat in mediul online cat si offline. Aceasta tehnologie permite efectuarea in mod rapid, fara introducerea codului PIN, a platilor de mica valoare, prin simpla apropiere a unui card de un terminal prevazut cu tehnologia contactless.
De asemenea, cardurile contactless emise de Raiffeisen isi mentin toate functionalitatile curente, inclusiv utilizarea lor pentru autentificare in Raiffeisen Online. Tranzactiile care depasesc valoarea totala de 100 lei se vor realiza cu introducerea PIN-ului si/sau semnarea chitantei EPOS.
Cardurile cu tehnologia contactless emise de Raiffeisen Bank sunt de tip Visa (Visa Contactless) cat si MasterCard (MasterCard Contactless). „Am adaugat in oferta destinata clientilor nostri cardurile contactless in vederea simplificarii platilor de mica valoare de pana la 100 de RON prin card. Constatam ca avem zilnic ocazia sa realizam cel putin 4-5 tranzactii de valoare mica atunci cand cumparam un ziar, platim transportul, luam o cafea sau pranzul.
In fiecare din aceste ipostaze zilnice, facilitatea contactless ne ajuta sa castigam timp si sa ne simplificam viata in timp ce putem sa realizam cu acelasi card atat cumparaturile de mare valoare intr-un hypermarket sau sa platim facturile la ATM-urile Raiffeisen Bank sau sa facem tranzactii pe www.raiffeisenonline.ro ” a spus Magda Sandulescu, Director Strategie Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.
In prezent sunt instalate terminale contactless la urmatorii comercianti: Cora, Carrefour, Real, Sensiblu, Lukoil, Inmedio, la metrou (MasterCard).
Raiffeisen Bank este lider pe piata cardurilor de credit pentru persoane fizice cu 400.000 de carduri emise si active. Raiffeisen Bank are un portofoliu de aproape 1,8 milioane de carduri de debit active.
Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare – Raiffeisen Online, Smart Mobile, PDF, POS, Plati facturi la ATM, Raiffeisen Direct si SmarTel si in acest sens desfasoara o campania “Viata Fara Cash”. Mai multe detalii gasiti pe site-ul campaniei www.viatafaracash. ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATAFARACASH.
Raiffeisen Bank este o banca universala de top si are in prezent aproximativ 2 milioane de persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.500 de companii. La mijlocul anului 2013, reteaua Raiffeisen Bank numara 525 de unitati, o retea de peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 11.000 de EPOS-uri.