Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cat au cheltuit bancile pe publicitate in 2013. Topul bancilor dupa sumele investite.
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu Raiffeisen Bank: 6 din 10 angajați români se tem pentru stabilitatea locului de muncă până la pensie
Stiri de top
Adelina Ionescu, Legal Director Garanti BBVA: „Echipa juridică, un partener care susține cultura organizațională prin implicare strategică”
Interviuri Stiri de top
Ce rezultate a consemnat Banca Transilvania în primul semestru din 2025 și pe ce s-a concentrat, ”în condițiile unei piețe cu un ritm mai lent față de anii precedenți, precum și a unui mediu macroeconomic provocator”, așa cum puncteză Ömer Tetik
Stiri de top
BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania
Stiri de top
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cat au cheltuit bancile pe publicitate in 2013. Topul bancilor dupa sumele investite.
Stiri de top

Cat au cheltuit bancile pe publicitate in 2013. Topul bancilor dupa sumele investite.

Cornel Dinu
Last updated: 29/01/2014 12:12
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

Volksbank, Banca Comerciala Romana si Bancpost sunt institutiile bancare cu cel mai mare volum de publicitate inregistrat in 2013, potrivit mediaTRUST, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare.

In perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, Volksbank ocupa primul loc in topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate. Prezenta pe piata romaneasca din anul 2000, Volksbank a inregistrat 13.241 de reclame, pe parcursul anului 2013, avand un rate card de 29.675.994 euro.

Banca Comerciala Romana ( BCR ) este pe locul doi in topul bancilor realizat mediaTRUST, cu 11.922 de reclame si un rate card de .773.035 euro. Pozitia a treia este ocupata de Bancpost, care a inregistrat in 2013, 8.877 de reclame, cu 18.648.494 euro rate card.

Urmatoarea clasata este Banca Transilvania cu 5.151 de reclame si un rate card de 7.298.187 euro, urmata de Raiffeisen Bank cu 4.716 de reclame si 8.477.236 euro rate card.


Piraeus Bank este prezent in clasament cu 4.007 de reclame inregistrate in 2013, si un cost de 9.077.649 euro. Urmeaza ING Bank cu 3.779 de reclame si  5.222.096 cost euro. Din topul mediaTRUST mai fac parte BRD Groupe Societe Generale, cu 3.741 de reclame si 6.411.265 euro rate card, Alpha Bank cu 2.702 de reclame si un rate card de 2.931.012 euro, OTP Bank cu 2.061 de reclame si .359.681 cost euro.


Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele institutii bancare. Din totalul de 66.286 de reclame, 49.559 au fost difuzate de televiziuni, 15.597 pe posturile de radio si 1.130 au fost tiparite in presa scrisa.

Printre canalele media care au inregistrat cele mai multe difuzari de reclame se numara Romania TV cu 6.269 de reclame, Europa FM cu 4.502 de reclame si Ziarul Financiar cu 144 de reclame tiparite.

Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 3.440.945 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, din care 66.286 la categoria Bancar.

Despre mediaTRUST
mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.

You Might Also Like

Studiu Raiffeisen Bank: 6 din 10 angajați români se tem pentru stabilitatea locului de muncă până la pensie

Adelina Ionescu, Legal Director Garanti BBVA: „Echipa juridică, un partener care susține cultura organizațională prin implicare strategică”

Ce rezultate a consemnat Banca Transilvania în primul semestru din 2025 și pe ce s-a concentrat, ”în condițiile unei piețe cu un ritm mai lent față de anii precedenți, precum și a unui mediu macroeconomic provocator”, așa cum puncteză Ömer Tetik

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

TAGGED: BRD, BCR, Bancpost, Volksbank, Topul bancilor, publicitate banci, Banca Transilvania
Cornel Dinu 29/01/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Isar: Legea falimentului personal, importanta pentru repornirea creditarii
Next Article Decizie soc in Turcia. Lira s-a apreciat puternic, dupa o decizie istorica
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu Raiffeisen Bank: 6 din 10 angajați români se tem pentru stabilitatea locului de muncă până la pensie

10 ore ago

Adelina Ionescu, Legal Director Garanti BBVA: „Echipa juridică, un partener care susține cultura organizațională prin implicare strategică”

12 ore ago

Ce rezultate a consemnat Banca Transilvania în primul semestru din 2025 și pe ce s-a concentrat, ”în condițiile unei piețe cu un ritm mai lent față de anii precedenți, precum și a unui mediu macroeconomic provocator”, așa cum puncteză Ömer Tetik

13 ore ago

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?