Intr-o organizatie de succes totul este atent monitorizat si implementat. Pana si satisfactia clientului. Asta reiese dintr-o declaratie a sefului Bancii Transilvania, Omer Tetik. Managerul dovedeste prin aceasta viziune ca o „afacere sanatoasa” implica toate „fortele”: angajati, clienti si actionari.
Delaratia lunii septembrie: “no one left behind”
„Nimeni nu este lasat in urma: actionari, angajati sau clienti. La Banca Transilvania lucrurile stau diferit fata de alte banci. Un mare avantaj a fost ca, spre deosebire de bancile straine, actionarii bancii sunt romani, asadar deciziile se iau mult mai rapid in tara. Acest lucru ne-a permis sa adoptam chiar si o cultura organizationala inspirata din armata americana: “no one left behind”. Acest motto se traduce prin faptul ca nu am renuntat la clienti, la unitati. Mai mult, chiar am organizat 252 de sesiuni de educatie financiara cu clientii IMM.
Viitorul in banking?
„Platformele de Internet banking joaca un rol tot mai mare pentru produsele bancare tranzactionale. Castigatoare vor fi bancile cu sisteme “state-of-the-art” si cu o structura organizationala eficienta.”