Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank își sprijină clienții, furnizorii și angajații în contextul pandemiei COVID-19. Măsurile anunțate de bancă
Share
Notification Show More
Latest News
#BankingNews20. Alexandru Păunescu, CSALB: ”Încrederea pe care au recâștigat-o băncile și clienții lor se datorează și publicațiilor precum Banking News, care au pus umărul la informarea corectă și educația financiară a consumatorilor”
Interviuri Stiri de top
Freddie Mercury primește propria monedă britanică. Cum arată și cât costă
Informații financiare
Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării
Stiri de top
Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri
Stiri de top
TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank își sprijină clienții, furnizorii și angajații în contextul pandemiei COVID-19. Măsurile anunțate de bancă
Stiri de top

Raiffeisen Bank își sprijină clienții, furnizorii și angajații în contextul pandemiei COVID-19. Măsurile anunțate de bancă

Gabriela Dinu
Last updated: 16/03/2020 17:51
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

In aceasta perioada, Raiffeisen Bank este alaturi de clienti, angajati, parteneri si furnizori cu solutii care sa ii sprijine in situatia provocata de pandemia COVID 19.

Contents
Pentru clienti:Pentru angajati:

Potrivit băncii, eforturile sunt directionate catre angajati si clienti prin masuri care sa asigure protectia lor, masuri de igiena si limitarea raspandirii infectiilor, dar si de deservire in conditii bune a clientilor.

Iata principalele masuri, pe termen scurt, pe care banca le-a luat, urmand sa-si adapteze solutiile in functie de evolutia situatiei.

Pentru clienti:

Clientii nostri sunt rugati sa opteze pentru utilizarea aplicatiilor de mobile si online banking in aceasta perioada si sa nu faca vizite in agentii decat daca este strict necesar si cu respectarea regulilor publicate de autoritati privind distanta fata de alte persoane, precum si numarul de persoane care sa se afle intr-o incapere.

Clientii persoane fizice ai bancii care au credite in derulare au, majoritatea, posibilitatea prevazuta deja in contracte, de a opta pentru o amanare de pana la 3 luni la plata ratelor. In acelasi timp, pentru clientii care nu au o astfel de optiune, dar au dificultati temporare la plata ratelor, vom gasi solutii individualizate. Ambele categorii de clienti sunt rugate sa sune la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00).

Colegii nostri din zonele de Corporate si IMM discuta cu clientii perosane juridice sa inteleaga care este situatia si sa gasim impreuna solutii pentru sustinerea activitatii acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt. In plus, banca acorda pentru clientii sai, persoane juridice, comision 0 pentru platile la POS-uri pana la 30 aprilie, pentru a incuraja platile electronice la comercianti, dat fiind ca numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.

Banca va discuta cu partenerii si furnizorii sai pentru a reduce termenele de plata a produselor si serviciilor livrate, tot in ideea de a-i ajuta in aceasta perioada.

Pentru angajati:

Angajatii din Administratia Centrala sau agentii care sunt intr-una dintre categoriile de risc precizate de autoritatile medicale fie lucreaza de acasa, daca este posibil, sau nu lucreaza, pentru ca ne dorim sa ii protejam. Materiale sanitare au fost distribuite in toate unitatile si cladirile bancii, de asemenea materiale de protectie pentru personalul care lucreaza cu publicul.

A fost schimbat deocamdata programul in 11 agentii ale bancii pentru ca ele sunt situate in mall-uri sau centre comerciale aglomerate, iar acestea si-au redus activitatea ca masura de preventie.

Monitorizam numarul de persoane din agentii (angajati si clienti) si vom lua masuri astfel incat distanta si numarul de persoane prezente intr-o incapere sa fie reduse.

Anumite unitati ale bancii, in orasele si localitatile in care avem mai multe, se pot inchide pe anumite perioade de timp, iar programul agentiilor va fi actualizat zilnic pe site.

Toate informatiile despre masurile luate de Raiffeisen Bank in aceasta perioada gasesti le gasesti si AICI

You Might Also Like

#BankingNews20. Alexandru Păunescu, CSALB: ”Încrederea pe care au recâștigat-o băncile și clienții lor se datorează și publicațiilor precum Banking News, care au pus umărul la informarea corectă și educația financiară a consumatorilor”

Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

TAGGED: angajati, coronavirus, pandemie, Covid-19, Raiffeisen Bank, IMM, clienti
Gabriela Dinu 16/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Horia Ciorcilă, Banca Transilvania: Vom avea o atitudine proactivă şi de susţinere pentru companii şi pentru clienţii creditaţi pentru că acum solidaritatea a devenit obiectivul principal
Next Article CORONACRIZĂ. Banca Națională își suspendă activitatea cu publicul și vizitarea Muzeului BNR
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

#BankingNews20. Alexandru Păunescu, CSALB: ”Încrederea pe care au recâștigat-o băncile și clienții lor se datorează și publicațiilor precum Banking News, care au pus umărul la informarea corectă și educația financiară a consumatorilor”

12 ore ago

Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării

o zi ago

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

o zi ago

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?