Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: De ce s-a deteriorat relatia dintre banci si clienti
Share
Notification Show More
Latest News
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare
Stiri de top
Ana Maria Bălan, Garanti BBVA: „Construim soluții financiare personalizate care susțin, atât dezvoltarea afacerilor, cât și tranziția către o economie sustenabilă”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > De ce s-a deteriorat relatia dintre banci si clienti
Stiri de top

De ce s-a deteriorat relatia dintre banci si clienti

bankingnews.ro
Last updated: 05/07/2012 11:11
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

Relatia banca – client s-a deteriorat destul de mult in ultima perioada, pe un fond in care multi clienti sunt in imposibilitatea de a-si rambursa creditele, a declarat, miercuri, intr-o conferinta de presa, Radu Gratian Ghetea, presedinte al CEC Bank si al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), potrivit Agerpres.

„Clientii nu au suficienta incredere in banci. Sigur clientii sunt nemultumiti si vor fi in continuare nemultumiti atata timp cat nu vor putea sa-si ramburseze creditele asa cum scrie in contracte. Bancile depun eforturi de a colecta creditele.

Recent am lansat o idee la care tin foarte mult anume sa incercam sa diferentiem un pic tratamentul pe care il aplicam clientilor rau platnici, care nu au platit absolut deloc si care nu au venit la banca, de tratamentul pe care ar trebui sa il aplicam acelor clienti care au inregistrat creante, dar au colaborat cu banca. Tratamentul este egal din partea Biroului de Credit. Am inteles ca ar exista la nivelul comunitatii bancare, dar nu s-a scos o rezolutie a ARB, sa putem sa coagulam astfel de idei”, a spus Ghetea.

Acesta a spus ca isi doreste de la presa o comunicare mai intensa.

„Noi (bancherii n.r.) nu putem sa igonoram prezenta presei, aportul pe care il poate aduce presa in strangerea acestei relatii in ceea ce priveste relatia banca – client. Bancherii isi doresc sa aiba clienti multumiti.

Un client care este multumit inseamna ca isi plateste si ratele si comisioanele, lucreaza cu mine in continuare, nu imi face reclama proasta. Ori nu poti avea clienti multumiti in conditiile in care se rupe comunicarea. Comunicarea este importanta”, a mai afirmat oficialul ARB.

You Might Also Like

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare

Ana Maria Bălan, Garanti BBVA: „Construim soluții financiare personalizate care susțin, atât dezvoltarea afacerilor, cât și tranziția către o economie sustenabilă”

TAGGED: fond, rambursa, CEC Bank, banci, banca, clienti, ARB, client, creditele, Ghetea, bancherii
bankingnews.ro 05/07/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Maurizio Volcich preia conducerea diviziei Retail a UniCredit Tiriac Bank
Next Article BCE se pregateste sa reduca dobanda de politica monetara

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

3 zile ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

4 zile ago

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

5 zile ago

Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?