Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit 100.000 utilizatori. Vladimir Kalinov: Ambiția noastră este ca până la finalul acestui an să devenim aplicația de loializare numărul 1 din piața bancară din România
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit 100.000 utilizatori. Vladimir Kalinov: Ambiția noastră este ca până la finalul acestui an să devenim aplicația de loializare numărul 1 din piața bancară din România
Stiri de top

Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit 100.000 utilizatori. Vladimir Kalinov: Ambiția noastră este ca până la finalul acestui an să devenim aplicația de loializare numărul 1 din piața bancară din România

Gabriela Dinu
Last updated: 22/08/2022 9:30
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank
SHARE
Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank

La 3 luni de la lansare, aplicația Raiffeisen Smart Market a depașit 100.000 utilizatori clienți persoane fizice care au fost recompensați cu peste 58.000 de oferte personalizate, precum cashback, puncte de loialitate și vouchere cu discount de la peste 50 comercianți.

Contents
Raiffeisen Smart Market completează portofoliul de produse digitaleAplicația Raiffeisen Bank va o avea nouă funcționalitate „verde”

Raiffeisen Smart Market este noua aplicație de loializare a băncii care își propune să aducă împreună clienții, persoane fizice, cu partenerii persoane juridice. În modul acesta, clienții digitali ai băncii sunt recompensați atât prin oferte Raiffeisen cât și ale comercianților, parteneri într-un ecosistem relevant pentru toți participanții.

Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking, Smart Mobile.

Raiffeisen Smart Market completează portofoliul de produse digitale

„Reacția și experiența clienților este extrem de pozitivă, iar acest lucru a reieșit din toate studiile noastre, inclusiv cea referitoare la NPS (Net Promoter Score), care a fost cu 7% mai mare decât media NPS-ului aplicațiilor de loializare similare, existente în piața bancară din România. Suntem bucuroși că Raiffeisen Smart Market completează portofoliul de produse digitale, oferindu-le clienților noștri o experiență placută, ce le recompensează calitatea de client și îi ajută să economisească atunci când își fac cumpărăturile de zi cu zi. Ambiția noastră este ca până la finalul acestui an să devenim aplicația de loializare numărul 1 din piața bancară din România.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.

Prin intermediul ecosistemului creat, Raiffeisen Bank susține business-urile locale, ale clienților săi persoane juridice, promovând-le și ajutându-Ie să își crească notorietatea și vânzarile, mai ales contextul de piață care devine din ce în ce mai provocator.

Potrivit băncii, se lucrează la extinderea rețelei de parteneri naționali și locali în toate cele 14 domenii disponibile în aplicație, precum Sănătate, Călătorii, Casă, Frumusețe, Produse/Servicii Bancare etc. De asemenea, clienții vor avea mecanisme de „gamification” care să le îmbunătățească experiența de utilizare a aplicației.

Aplicația Raiffeisen Bank va o avea nouă funcționalitate „verde”

„Acordam o mare importanță impactului asupra mediului, de aceea lucrăm la o nouă funcționalitate prin care clienții vor putea conștientiza și masura impactul lor asupra mediului și vor fi motivați să contribuie la un viitor mai verde. Astfel, cea mai recentă inovație, aplicația Raiffeisen Smart Market, aduce banca cu un pas mai aproape de viziunea sa, aceea de a deveni ecosistemul financiar preferat din România”, se mai precizează într-un comunicat de presă.

Aplicația este disponibilă, deocamdată, în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 8 Android sau minimum 13 iOS.

You Might Also Like

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

TAGGED: ESG, verde, Raiffeisen Bank, carbon, banca, Raiffeisen Smart Market, banking, NPS, cont, business, Vladimir Kalinov, cashback, digital, mediu
Gabriela Dinu 22/08/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article ANPC propune noi soluții pentru debitori. Băncile, obligate să testeze cunoștințele financiare ale clientilor și să le analizeze bonitatea înainte de a face un împrumut. Ce măsuri vor adopta IFN-urile
Next Article BCR sprijină antreprenorii afectați de pandemie cu soluții de prefinanțare și cofinanțare în cadrul programului de granturi nerambursabile pentru creșterea rezilienței IMM-urilor
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

7 ore ago

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

11 ore ago

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

o zi ago

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?