Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Gen Z – cel mai dinamic segment de clienți Raiffeisen Bank. Banca a lansat o campanie dedicată tinerilor cu vârste între 18 și 24 ani. Vladimir Kalinov: ”Cu toții ne amintim când eram tineri, ne doream să ne mutăm de acasă, să ne gestionăm singuri banii, să luăm decizii”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Gen Z – cel mai dinamic segment de clienți Raiffeisen Bank. Banca a lansat o campanie dedicată tinerilor cu vârste între 18 și 24 ani. Vladimir Kalinov: ”Cu toții ne amintim când eram tineri, ne doream să ne mutăm de acasă, să ne gestionăm singuri banii, să luăm decizii”
Stiri de top

Gen Z – cel mai dinamic segment de clienți Raiffeisen Bank. Banca a lansat o campanie dedicată tinerilor cu vârste între 18 și 24 ani. Vladimir Kalinov: ”Cu toții ne amintim când eram tineri, ne doream să ne mutăm de acasă, să ne gestionăm singuri banii, să luăm decizii”

Cornel Dinu
Last updated: 03/09/2024 15:42
Cornel Dinu 9 luni ago
Share
Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank
SHARE

De la începutul anului 2024 procentul de clienți Raiffeisen Bank cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani care fac plăți online este cu 25% mai mare decât procentul clienților din targetul mai matur, iar în ceea ce privește tranzacțiile la POS, procentul este cu peste 35% mai mare comparativ cu procentul celor din segmentul de vârstă 25+, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

96% dintre clienții din generația Z folosesc minimum 2 produse bancare, cele mai intens utilizate fiind cele din categoria daily banking: cont curent în lei și aplicația de mobile banking Smart Mobile. Pe ansamblul întregului portofoliu de clienți, segmentul 18-24 folosește semnificativ mai mult aplicația de mobile banking, plățile digitale și aplicația de loializare Smart Market, care aduce reduceri sau bani înapoi în cont cu fiecare plată făcută la cei peste 150 de comercianți parteneri.

Lunar, clienții cu vârste între 18 și 24 de ani accesează de 22 de ori aplicația mobilă, 7 din aceste autentificări concretizându-se în tranzacții. 70% dintre cei între 18 și 24 ani preferă tranzacțiile non-cash și fac mai multe plăți interbancare cu valori de sub 200 de lei.

Tinerii fac, în medie, 21 de plăți cu cardul în fiecare lună. În iulie 2024, cele mai multe plăți (27%) au fost făcute pentru achiziționarea de produse de bază, 14% din cheltuieli au mers pe transport, 11% – produse on the go (fast-food, cafea, patiserie), 6% pentru going-out (restaurante, baruri, cluburi), 5% pe achiziția de gadgeturi și accesorii digitale.
Raiffeisen Bank România invită tinerii între 18 și 24 de ani să-și declare independența financiară

Prin cea mai recentă campanie, lansată la începutul lunii septembrie, Raiffeisen Bank România se adresează tinerilor între 18 și 24 de ani, unul dintre cele mai dinamice segmente de clienți bancari, cu invitația de a-și declara independența financiară prin achiziția Cardului Galben, care te încurajează “să faci doar ce alegeri vrei tu”.

Mesajul campaniei este construit în jurul convingerii că primii ani de independență sunt anii când începi să iei din ce în ce mai multe decizii personale, inclusiv cum să-ți folosești resursele financiare. Pentru a veni în sprijinul tinerilor în această etapă a vieții, Raiffeisen Bank România are în mod tradițional ofertă cu zero costuri și zero comisioane fără nicio condiție până la îndeplinirea vârstei de 25 de ani.

”Cu toții ne amintim când eram tineri, ne doream să ne mutăm de acasă, să ne gestionăm singuri banii, să luăm decizii. Prin cea mai recentă campanie, invităm tinerii între 18 și 24 de ani să-și declare independența și le oferim un start bun. 300 de lei în total, dacă urmează pașii campaniei. Să-i folosească cum vor ei. Dar să nu uite totuși, că în orice moment al vieții, pot face mai multe cu banii lor, când au un plan financiar bine pus la punct.” – Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România.

Prin campania “Declarația de independență”, pe lângă zero costuri și comisioane pentru clienții noi, în perioada 01 septembrie – 30 noiembrie 2024, tinerii între 18 și 24 ani pot primi 200 lei garantat pentru deschidere pachet cont curent Zero Simplu și încă 100 de lei dacă în luna următoare deschiderii contului fac două tranzacții cu cardul, indiferent de valoarea lor.
Campania se desfășoară la nivel național și este disponibilă oricărei persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 ani, cu rezidența în România, care nu a mai fost client al băncii sau nu a mai avut relație cu banca în ultimele 6 luni.

Noua campanie Raiffeisen continuă îndemnul lansat anul trecut de David Popovici, protagonistul campaniei ”Hai să fim colegi de bancă”. Raiffeisen Bank România a lansat în iulie un nou flux de înrolare digitală, mult simplificat prin eliminarea apelurilor video în Call-Center. Astfel, fluxul este disponibil non-stop, 24/7, și interacțiunea digitală este facilitată printr-un design nou și mult mai prietenos al aplicației Smart Mobile. Fluxul de înrolare a noilor clienți Raiffeisen Bank durează 8 minute și este 100% digital. În iulie, aproape 40% dintre clienții noi au folosit noul flux de înrolare pentru a-și deschide cont direct din aplicația Smart Mobile.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Raiffeisen Bank, mobile banking, internet banking, Vladimir Kalinov, digital banking, genZ
Cornel Dinu 03/09/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Performanțe notabile și avans puternic în primele 6 luni din an pentru tbi bank. Ce urmează? Petr Baron: Rămânem pregătiți pentru creștere și continuăm să redefinim experiența bancară în regiune
Next Article FOTO. Premierul Marcel Ciolacu s-a întâlnit cu bancherii să le vorbească despre importanța băncilor în economie: ”Nu ați avut un început de an rău, dar o spun chiar cu mândrie și înțelegând, cel puțin acum, fenomenul și faptul că avem nevoie de un sistem bancar solid”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?