Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum scapa bancile americane de acuzatiile de ilegalitati in procedurile de executare silita
Share
Notification Show More
Latest News
Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie
Stiri de top
Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate
Stiri de top
Revolut lansează primele bancomate în Europa. De ce este Spania piață-pilot și ce funcționalități oferă noile ATM-uri
Informații financiare
Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum
Analize Stiri de top
Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Cum scapa bancile americane de acuzatiile de ilegalitati in procedurile de executare silita
Stiri pe scurt

Cum scapa bancile americane de acuzatiile de ilegalitati in procedurile de executare silita

Cornel Dinu
Last updated: 08/01/2013 11:30
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

Zece din cele mai mari banci si furnizori de servicii ipotecare din SUA au acceptat luni sa plateasca un total de 8,5 miliarde de dolari pentru a pune capat acuzatiilor ca au comis ilegalitati in procedurile de executare silita, transmite Reuters.

Organismele federale de reglementare au precizat ca cele zece companii, printre care se regasesc nume mari precum Bank of America, Citigroup, JPMorgan si Wells Fargo, au acceptat sa plateasca 3,3 miliarde de dolari in mod direct datornicilor care au fost prejudiciati si alte 5,2 miliarde de dolari sub forma asistenta pentru modificarea creditelor ipotecare.

Office of the Comptroller of the Currency, autoritatea bancara americana, si Rezerva Federala au precizat ca au acceptat acest acord pentru a veni in sprijinul consumatorilor mai rapid decat prin intermediul procedurilor de revizuire.

‘A devenit clar ca derularea procesului pana la finalizarea procedurii de revizuire ar directiona fonduri dinspre consumatorii afectati si ar amana in mod inutil acordarea de compensatii pentru debitorii afectati’, a declarat presedintele OCC, Thomas Curry.

In luna aprilie 2011, guvernul american le-a cerut organismelor federale sa revizuiasca actiunile de executare silita derulate in 2009 si 2010 pentru a stabili daca debitorii au fost afectati de o serie de erori comise de banci in timpul procedurilor de executare silita.

Conform acordului stabilit cu bancile, aproximativ 3,8 de debitori care au fost victime ale procedurilor de executare silita vor primi compensatii in numerar. In functie de tipul de erori la care au fost suspusi, debitorii pot primi compensatii care variaza de la cateva sute de dolari pana la 125.000 de dolari.

Celelalte companii implicate in aceasta solutionare sunt: Aurora, MetLife Bank, PNC, Sovereign, SunTrust si U.S. Bank.

You Might Also Like

Guvernul adoptă patru măsuri pentru fermierii români afectați de secetă, cu ajutorul băncilor și ASF: Suspendă creditele care au o dobândă mai mare de 2% + ROBOR şi operaţiunile de executare silită pentru multiple datorii, anunță ministrul Florin Barbu

Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Raiffeisen Bank: La ora actuală, creditul de consum este principalul produs pe care îl acordăm. Pentru creditele ipotecare vedem o cerere mai mică. Ce solicitări au consumatorii când negociază cu băncile în cadrul CSALB?

Flavia Popa, BRD: Uneori se întâmplă ca discuțiile bilaterale dintre bancă și client să erodeze puțin încrederea. De aceea este nevoie de o a treia opinie, care vine de la CSALB

Băncile nu-și doresc să aibă clienți aflați în executare silită. Orice client neperformant pentru o bancă înseamnă costuri suplimentare. Ce sfaturi au Ciprian Chiorean (CEC Bank) și Mircea Stroe (conciliator CSALB) pentru clienții băncilor care întâmpină dificultăți la plata creditelor

OUG 15/2024 obligă băncile ca înainte de executarea silită să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor. Rolul CSALB va crește

TAGGED: executare silita
Cornel Dinu 08/01/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article 2012 – anul schimbarilor majore in managementul bancilor
Next Article Cat au platit bancile impozit pe profit in primele zece luni din 2012

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Guvernul adoptă patru măsuri pentru fermierii români afectați de secetă, cu ajutorul băncilor și ASF: Suspendă creditele care au o dobândă mai mare de 2% + ROBOR şi operaţiunile de executare silită pentru multiple datorii, anunță ministrul Florin Barbu

9 luni ago

Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Raiffeisen Bank: La ora actuală, creditul de consum este principalul produs pe care îl acordăm. Pentru creditele ipotecare vedem o cerere mai mică. Ce solicitări au consumatorii când negociază cu băncile în cadrul CSALB?

11 luni ago

Flavia Popa, BRD: Uneori se întâmplă ca discuțiile bilaterale dintre bancă și client să erodeze puțin încrederea. De aceea este nevoie de o a treia opinie, care vine de la CSALB

1 an ago

Băncile nu-și doresc să aibă clienți aflați în executare silită. Orice client neperformant pentru o bancă înseamnă costuri suplimentare. Ce sfaturi au Ciprian Chiorean (CEC Bank) și Mircea Stroe (conciliator CSALB) pentru clienții băncilor care întâmpină dificultăți la plata creditelor

1 an ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?