CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România conform unui studiu realizat de Gfk la sfarsitul lui 2011. Produsul oferit de Credit Europe Bank s-a clasat pe primul loc atât in topul raspunsurilor spontane, cât si al celor asistate in categoria cardurilor de credit.
Datele din sondajul Gfk au pozitionat CardAvantaj pe primul loc in cazul raspunsurilor spontane, acesta fiind prima mentiune a 22% dintre toti respondentii care cunosc marci de carduri de credit, un nivel aproape dublu fata de urmatorul produs clasat. CardAvantaj se pozitioneaza de asemenea pe prima pozitie in totalul raspunsurilor spontane, fiind mentionat de catre 29% dintre intervievati. Produsul a avut rezultate superioare altor carduri si la raspunsurile asistate, 50% dintre respondentii carora li s-a prezentat o lista cu branduri de carduri de credit indicând CardAvantaj, mai mult decât pentru oricare alt card.
“Privim cu satisfactie popularitatea pe care a dobandit-o CardAvantaj, atât in ceea ce priveste notorietatea, cât si utilizarea. Timp de sase ani de la lansarea produsului am facut eforturi considerabile pentru a dezvolta o retea extinsa de parteneri, pentru a face accesibile beneficiile CardAvantaj unui numar cât mai mare de români, precum si pentru a diversifica oportunitatile oferite. Astazi, CardAvantaj isi mentine pozitia de lider pe piata, un semn clar al raspunsului pozitiv primit din partea consumatorilor si al comerciantilor, generând totodata si o tendinta urmata de piata bancara locala”, a declarat Dorin Iancu, Head of Retail Sales la Credit Europe Bank.
Odata cu lansarea sa in 2005, CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata de carduri de credit. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemâna si de incredere, având si o larga adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea sa de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata online a ratelor, plata in rate pentru cumparaturi efectuate in afara tarii etc. – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
CardAvantaj a construit in timp pentru clienti o retea de aproape 10.000 de magazine partenere. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri), precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
Studiul Gfk a fost realizat in noiembrie 2011 pe un esantion de 1.000 de persoane, reprezentativ la nivel national pentru populatia de peste 15 ani.