Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Al 5-lea studiu anual Mastercard despre plățile digitale evidențiază interesul consumatorilor pentru tehnologiile de ultimă oră în domeniul plăților
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Al 5-lea studiu anual Mastercard despre plățile digitale evidențiază interesul consumatorilor pentru tehnologiile de ultimă oră în domeniul plăților
Stiri de top

Al 5-lea studiu anual Mastercard despre plățile digitale evidențiază interesul consumatorilor pentru tehnologiile de ultimă oră în domeniul plăților

Gabriela Dinu
Last updated: 02/03/2017 13:10
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Inteligența artificială, realitatea virtuală, tehnologia Smart Home și dispozitivele portabile captează atenţia social media pe plan mondial. În 2016, tehnologiile pe care odată le puteai vedea doar în filmele SF devin realitate, deoarece ele sunt metode de plată care fac viața mai ușoară, rapidă și sigură.

Portofelele digitale continuă să fie în topul discuțiilor despre plăți într-un ritm copleșitor (75%), în timp ce subiectele legate de realitatea virtuală contribuie cel mai mult la un sentiment pozitiv (92%), deoarece consumatorii iși imaginează că vor putea finaliza în viitor tranzacții cu o simplă încunviințare din cap.

Aceste tendinţe, dezvăluite înaintea congresului internațional al telefoniei mobile, sunt rezultatul celui de-al 5-lea studiu anual Mastercard despre plăți digitale, condus în parteneriat cu PRIME Research care a folosit date de la Synthesio. Studiul a urmărit 3,5 milioane de postări din social media (Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte and Weibo) din 188 de piețe globale, de-a lungul ultimului an.

Soluții de plată în curs de dezvoltare

Creșterea acceptării portofelelor digitale în magazine, în mediul online,în cadrul aplicațiilor și folosirea plăților în mașină au generat mai mult de 2 milioane de mențiuni printrecei 5 miliarde de consumatori la care au ajuns aceste informații. Marea majoritate a acestor discuții au avut loc pe Twitter (84%) și s-au axat pe creșterea valabilității noilor integrări cu portofelele digitale incluzând stocarea cardurilor de fidelitate, cât și pe susținerea transportului public, ceea ce indică atât un interes ridicat, cât și o utilizare crescută în rândul consumatorilor.

Tehnologiile de plăți în curs de dezvoltare au reprezentat al doilea cel mai discutat subiect în 2016, cu un interes ridicat în ultimul trimestru al anului. Discuția a fost generată de speculaţiile cu privire la noile tehnologii care vor permite comerțul pe bază de dispozitive mobile și cum va putea tehnologia “Internet of Things”să transforme plățile.

• Dispozitivele portabile s-au aflat în fruntea clasamentelor cu subiecte de discuţie legate de tehnologia plăților în curs de dezvoltare, iar între acestea au fost cele mai populare anunțurile privitoare la parteneriate între companiile de dispozitive portabile și furnizorii de plăți.

• “Asistenţii inteligenţi” (smart assistants), realitatea virtuală și inteligența artificială reprezintă de asemenea instrumente de interes în plățile digitale.

“Începem să vedem o schimbare în nivelul de interes pentru noile tehnologii și un sentiment pozitiv la nivel global faţă de noile tehnologii care, în urmă cu câțiva ani, ar fi părut de necrezut, a spus Vice Președintele Mastercard pe Comunicații Digitale”.

Tehnologie care să rezolve securitatea plăților

Securitatea plăților mobile continuă să fie principala preocupare a respondenților, cu o rată de răspuns de 53% privitoare la discuţiile despre hackeri și scheme de phishing. Tonalitatea pozitivă cu privire la securitatea plăţilor mobile a fost considerabil mai redusă faţă de cea scoasă la iveală în studiile din cei doi ani anteriori, care indicau o rată de 54% vs 94% în 2015, respectiv 91% în 2014.

În privinţa discuţiilor centrate pe soluțiile tehnologice emergentepentru a face plățile mai sigure, s-a constatat că aproape jumătate dintre consumatori (43%) și-au exprimat interesul în biometrie și alte forme de autentificare pentru reducerea fraudei și a depăşi etapa parolelor tradiţionale.

Noile tehnologii de recunoaștere facială, cât și cele de amprentare şi autentificare prin atingere au reprezentat peste jumătate dintre conversațiile pe tema biometriei/certificării (51%). Discuțiile referitoare la recunoașterea facială s-au concentrat asupra aplicaţiei Verificarea Mobilă a Identității Mastercard, serviciul de plăți fără cash al corporaţiei NEC, aplicaţia “Mâini Libere” de la Google și brevetul Snapchat pentru a încorpora o platformă de plăți cu servicii în timp real. În ciuda sentimentului negativ din jurul securității plăților, discuțiile din social media legate de aceste tehnologii de biometrie și autentificare au fost covârșitor de favorabile.

Despre Studiu
Mastercard, în parteneriat cu PRIME Research, a desfăşurat cel de-al 5-lea studiu privind plăţile mobile, efectuat pentru a identifica încotro se îndreaptă discuţiile despre noi metode de plată. Studiul a analizat peste 3,5 milioane de postări din mediul online (Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte and Weibo) prin intermediul platformei de monitorizare a social media Synthesio şi a acoperit 188 de pieţe globale.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: plati electronice, MasterCard, portofel
Gabriela Dinu 02/03/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cristian Socol ar putea fi propus pentru postul de viceguvernator BNR
Next Article Libra Internet Bank a obținut o creștere de active cu 40% în 2016. Banca țintește o cotă de piață de 1% pentru 2017

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?