BRD – Groupe Societe Generale a ales un mod inedit de a sarbatori aniversarea a 15 ani de la privatizarea bancii, construind un eveniment de presa in cadrul caruia mai multi clienti ai institutiei de credit au fost invitati sa vorbeasca despre relatia pe care au avut-o, de-a lungul timpului, cu BRD. Primii invitati de moderatorul conferintei, Andi Moisescu, au fost membrii familiei Avram, primii romani care au beneficiat de un credit Prima Casa, acordat de BRD in vara anului 2009.
Putin emotionati, tinerii au declarat ca acum se gandesc deja sa apeleze la BRD pentru un nou credit, vizand achizitia unei case mai spatioase, deoarece familia s-a marit. ”Suntem bucurosi ca am fost primii romani care au contractat un credit Prima Casa. Atunci ne sunau prietenii pentru a ne intreba daca este adevarat. Probabil ca in viitorul apropiat vom apela la o noua finantare, pentru ca ne dorim o casa mai mare”, au precizat cei doi clienti ai BRD.
Urmatorul invitat ce a luat cuvantul a fost un tanar, care – in perioada studentiei – a beneficiat de un card special destinat stundetilor. Acum a ramas client al BRD, principala motivatie pentru fidelitatea sa fiind oamenii din banca. ”Intotdeauna am considerat ca oamnii din banca sunt esentiali, iar relatia creata cu ei m-a determinat sa lucrez in continuare cu BRD. Am avut deplina incredere in acesti oameni, iar banca nu mi-a inselat asteptarile”, a mentionat tanarul client.
Alte opinii despre relatia client – banca au fost exprimate de reprezentantii unor companii care si-au dezvoltat de-a lungul timpului afacerile cu ajutorul BRD. Si acesti antreprenori au subliniat importanta pe care o are increderea in structurarea unei relatii profitabile.
Dupa ce clientii si-au expus opiniile privind colaborarea cu BRD, Andi Moisescu l-a invitat pe Philippe Lhotte, presedintele director general al bancii franceze, care a tinut sa evidentieze faptul ca principalul activ al institutiei de credit este reprezentat de cei peste 2,2 milioane de clienti.
”Bogatia bancii nu se regaseste in cifrele economice, ci in clientii sai. In acest sens, ne straduim sa raspundem prin produsele si serviciile bancare proprii conform asteptarilor evidentiate de clienti. Criza financiara ne-a invatat ca intotdeauna trebuie sa ne canalizam atentia pe fundamentele meseriei de bancher, respectiv pe asigurarea consilierii profesioniste a clientilor. Aici intervine al doilea cel mai important activ al bancii, respectiv angajatii, care sunt cei ce asigura comunicarea permanenta cu toti clientii si care au un rol covarsitor in directia mentinerii increderii clientilor in banca noastra”, a spus seful BRD.