Banca Transilvania a primit premiul Retail Bank of the Year din partea publicatiei “Business Arena Magazine” pentru rezultatele obtinute prin linia sa de business, dedicata clientilor persoane fizice. Titlul a fost primit de BT in cadrul evenimentului Financial Leaders’ Hall of Fame 2012, organizat in Bucuresti.
Cateva dintre rezultatele BT – retail banking:
· Peste 1,4 milioane de clienti persoane fizice – in crestere cu peste 8% in 2012, fata de 2011;
· Plasamentele in credite acordate persoanelor fizice au crescut, in primele zece luni ale acestui an, cu 9%, ajungand la 6,2 mld.lei; acestea reprezinta 36% din portofoliul de credite al Bancii Transilvania;
· Cu 14,6% a crescut valoarea depozitelor (la vedere si la termen) clientilor persoane fizice ale Bancii Transilvania, in primele zece luni ale acestui an, fata de finalul anului 2011;
· 16% este cota de piata BT la carduri emise (1,9 milioane carduri);
· Peste 280.000 de clienti folosesc serviciile BT24 Internet Banking si Mobile Banking, din care peste 235.000 sunt persoane fizice;
· Produse si programe BT „vedeta”: cardurile de debit (de salariu), cardurile de credit si programul de loialitate pentru carduri de credit – Star BT (www.starbt.ro).
Gabriela Nistor, Director Exectutiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvaniaa afirma: “Ne bucuram ca strategia noastra pe retail banking da roade si este recunoscuta in piata, acest premiu fiind o confirmare in acest sens. Rezultatele noastre vorbesc de la sine, activitatea de retail a bancii inregistrand, an de an, crestere sustenabila. Suntem in etapa de consolidare a pozitiei Bancii Transilvania pe piata de retail, focusul nostru fiind oferirea de produse si servicii de calitate, ceea ce va duce, cu siguranta, la noi cresteri”.