Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania afișează live pe site-ul propriu timpul de asteptare la call center. Banca primește în medie 20.000 de apeluri telefonice pe zi, dublu față de perioada anterioară pandemiei
Share
Notification Show More
Latest News
Emisiune numismatică la BNR. Cum arată coala specială formată din patru bancnote cu valoare nominală de 20 lei
Stiri de top
BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei
Stiri de top
Grupul Banca Transilvania ajunge la 800.000 de participanți la fondurile de pensii din Pilonul 2 și 3, în urma achiziției BRD Pensii. Ömer Tetik: ”Pensiile private au devenit un pilon al stabilității financiare naționale”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Politica fiscală, costul finanțării și stabilitatea financiară
Opinii Stiri de top
Banca Transilvania a coordonat, ca aranjator principal, finanțarea sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania afișează live pe site-ul propriu timpul de asteptare la call center. Banca primește în medie 20.000 de apeluri telefonice pe zi, dublu față de perioada anterioară pandemiei
Stiri de top

Banca Transilvania afișează live pe site-ul propriu timpul de asteptare la call center. Banca primește în medie 20.000 de apeluri telefonice pe zi, dublu față de perioada anterioară pandemiei

Cornel Dinu
Last updated: 05/05/2020 13:52
Cornel Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Persoanele care doresc sa ia telefonic legătura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe site-ul băncii, pe pagina BT Help, în timp real, timpul mediu de așteptare, se arată într-un comunicat de presă remis de Banca Transilvania.

Echipa de la call center este linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic.

Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare.

”Perioada de așteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noștri a crescut de aproximativ trei ori. Convorbirile cu clienții durează mai mult deoarece clienții au nevoie de mai multe detalii și suport. Echipa este pe baricade 24h/7”, menționează reprezentanții Băncii Transilvania.

Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clienții BT când iau legătura cu echipa Call Center. Aceasta oferă asistență și prin alte două canale: email (contact@btrl.ro) și video chat (pentru NEOclienti).

Altenativele pentru informare de la distanta sunt urmatoarele: Siteul bancii; Intreb BT, platforma cu întrebări și răspunsuri despre produse și servicii BT; Pagina BT Help, unde sunt prezentate toate soluțiile de self-banking: chatboti, aplicații, bancomate multifuncționale.

Banca Transilvania a anunțat în martie a.c. că statusul solicitărilor de amânare a ratelor este prezentat pe site-ul băncii, așa încât clienții pot afla numărul de solicitări, de soluționări, dar și numărul de răspunsuri pozitive și negative. Din cele peste 29.000 de solicitări care sunt la zi au fost soluționate până acum peste 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.

You Might Also Like

Emisiune numismatică la BNR. Cum arată coala specială formată din patru bancnote cu valoare nominală de 20 lei

BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei

Grupul Banca Transilvania ajunge la 800.000 de participanți la fondurile de pensii din Pilonul 2 și 3, în urma achiziției BRD Pensii. Ömer Tetik: ”Pensiile private au devenit un pilon al stabilității financiare naționale”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Politica fiscală, costul finanțării și stabilitatea financiară

Banca Transilvania a coordonat, ca aranjator principal, finanțarea sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

TAGGED: Banca Transilvania, call center, coronavirus, call center Banca Transilvania, call center BT
Cornel Dinu 05/05/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Florin Cîțu: sunt 270.000 de cereri pentru amânarea ratelor la bănci, din care 170.000 prin OUG 37/2020. Dacă programul IMM Invest va avea succes, se extinde plafonul
Next Article Banca Românească a acordat primul credit prin programul IMM Invest. Aproape 68.000 de firme au depus solicitări de finanțare până în prezent pe aplicația administrată de FNGCIMM
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Emisiune numismatică la BNR. Cum arată coala specială formată din patru bancnote cu valoare nominală de 20 lei

3 zile ago

BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei

3 zile ago

Grupul Banca Transilvania ajunge la 800.000 de participanți la fondurile de pensii din Pilonul 2 și 3, în urma achiziției BRD Pensii. Ömer Tetik: ”Pensiile private au devenit un pilon al stabilității financiare naționale”

3 zile ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Politica fiscală, costul finanțării și stabilitatea financiară

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?