Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania afișează live pe site-ul propriu timpul de asteptare la call center. Banca primește în medie 20.000 de apeluri telefonice pe zi, dublu față de perioada anterioară pandemiei
Share
Notification Show More
Latest News
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania afișează live pe site-ul propriu timpul de asteptare la call center. Banca primește în medie 20.000 de apeluri telefonice pe zi, dublu față de perioada anterioară pandemiei
Stiri de top

Banca Transilvania afișează live pe site-ul propriu timpul de asteptare la call center. Banca primește în medie 20.000 de apeluri telefonice pe zi, dublu față de perioada anterioară pandemiei

Cornel Dinu
Last updated: 05/05/2020 13:52
Cornel Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Persoanele care doresc sa ia telefonic legătura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe site-ul băncii, pe pagina BT Help, în timp real, timpul mediu de așteptare, se arată într-un comunicat de presă remis de Banca Transilvania.

Echipa de la call center este linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic.

Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare.

”Perioada de așteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noștri a crescut de aproximativ trei ori. Convorbirile cu clienții durează mai mult deoarece clienții au nevoie de mai multe detalii și suport. Echipa este pe baricade 24h/7”, menționează reprezentanții Băncii Transilvania.

Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clienții BT când iau legătura cu echipa Call Center. Aceasta oferă asistență și prin alte două canale: email (contact@btrl.ro) și video chat (pentru NEOclienti).

Altenativele pentru informare de la distanta sunt urmatoarele: Siteul bancii; Intreb BT, platforma cu întrebări și răspunsuri despre produse și servicii BT; Pagina BT Help, unde sunt prezentate toate soluțiile de self-banking: chatboti, aplicații, bancomate multifuncționale.

Banca Transilvania a anunțat în martie a.c. că statusul solicitărilor de amânare a ratelor este prezentat pe site-ul băncii, așa încât clienții pot afla numărul de solicitări, de soluționări, dar și numărul de răspunsuri pozitive și negative. Din cele peste 29.000 de solicitări care sunt la zi au fost soluționate până acum peste 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.

You Might Also Like

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

TAGGED: call center, coronavirus, call center Banca Transilvania, call center BT, Banca Transilvania
Cornel Dinu 05/05/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Florin Cîțu: sunt 270.000 de cereri pentru amânarea ratelor la bănci, din care 170.000 prin OUG 37/2020. Dacă programul IMM Invest va avea succes, se extinde plafonul
Next Article Banca Românească a acordat primul credit prin programul IMM Invest. Aproape 68.000 de firme au depus solicitări de finanțare până în prezent pe aplicația administrată de FNGCIMM
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

12 ore ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

14 ore ago

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

o zi ago

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?