Persoanele care doresc sa ia telefonic legătura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe site-ul băncii, pe pagina BT Help, în timp real, timpul mediu de așteptare, se arată într-un comunicat de presă remis de Banca Transilvania.
Echipa de la call center este linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic.
Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare.
”Perioada de așteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noștri a crescut de aproximativ trei ori. Convorbirile cu clienții durează mai mult deoarece clienții au nevoie de mai multe detalii și suport. Echipa este pe baricade 24h/7”, menționează reprezentanții Băncii Transilvania.
Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clienții BT când iau legătura cu echipa Call Center. Aceasta oferă asistență și prin alte două canale: email (contact@btrl.ro) și video chat (pentru NEOclienti).
Altenativele pentru informare de la distanta sunt urmatoarele: Siteul bancii; Intreb BT, platforma cu întrebări și răspunsuri despre produse și servicii BT; Pagina BT Help, unde sunt prezentate toate soluțiile de self-banking: chatboti, aplicații, bancomate multifuncționale.
Banca Transilvania a anunțat în martie a.c. că statusul solicitărilor de amânare a ratelor este prezentat pe site-ul băncii, așa încât clienții pot afla numărul de solicitări, de soluționări, dar și numărul de răspunsuri pozitive și negative. Din cele peste 29.000 de solicitări care sunt la zi au fost soluționate până acum peste 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.