BCR lanseaza, in premiera pe piata din Romania, special pentru clientii sai, functionalitatea de autentificare la solutiile de internet banking si mobile banking BCR prin aplicatia eToken folosind optiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple. Clientii BCR care au un telefon iPhone 5S (sau versiuni mai noi) vor putea sa acceseze, gratuit, aplicatia de mobile banking (www.bcr.ro/mobilebanking) in doar cateva secunde, folosind tehnologia de recunoastere a amprentei. Astfel, clientii nu mai sunt nevoiti sa isi aminteasca parolele complicate si isi pot accesa conturile, in doar cateva secunde, de pe mobil, intr-un mod rapid si sigur.
BCR continua sa investeasca in mod sustinut in oferirea de servicii de calitate clientilor sai, iar imbunatatirea experientei clientilor nostri cand acceseaza serviciile digitale 24 Banking ramane o preocupare constanta a noastra ca element de baza al strategiei digitale BCR. Introducerea acestei solutii demonstreaza, inca o data, angajamentului nostru de a fi pionieri in oferirea de solutii inovatoare clientilor nostri, solutii care transforma experienta pe care clientul o are cand interactioneaza cu banca in una convenabila, prietenoasa si cu un grad de siguranta deplina”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, BCR.
BCR are peste 700.000 de clienti inrolati la serviciile 24 Banking, iar in ultimul an, numarul celor care utilizeaza serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflecta si in numarul de peste 60,000 de descarcari ale aplicatiei de mobile banking doar in primul semestru din 2015. De asemenea, numarul facturilor platite de clientii BCR prin mobile banking a inregistrat o crestere de aproape 200% fata anul 2014.
De la inceputul anului 2015, BCR a dezvoltat si imbunatatit o buna parte din serviciile si produsele din zona digital.
“Am integrat Touch 24 Banking cu eToken (aplicatia de smartphone care inlocuieste token-ul clasic), astfel incat clientii nostri sa se poata conecta rapid la contul lor 24 Banking direct cu eToken-ul, fara sa mai inchida sau deschida alte aplicatii.” a declarat Cristian Mustata, Sef departament Strategie Digitala, BCR.
Incepand din luna iunie, BCR pune la dispozitia clientilor sai optiunea de salvarea a sabloanelor personale direct din aplicatia Touch 24 Banking si pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit BCR, folosind doar parola statica.
“Continuam sa inovam, astfel ca, din aceasta saptamana, clientii BCR au oferte personalizate de creditare in contul lor de internet banking pentru care pot opta direct online. In foarte scurt timp, aceleasi oferte vor fi disponibile si in aplicatia de mobile banking”, spune Cristian Mustata, Sef departament Strategie Digitala, BCR.
Investitia in tehnologie, dezvoltarea si inovatia in zona de digital banking a fost si va fi o preocupare continua pentru BCR si de aceea banca a investit si in pregatirea de personal dedicat acestei zone. In acest moment, exista peste 150 de “eXperti Digitali” in unitatile BCR, consilieri care sunt pregatiti in orice moment sa raspunda la intrebarile clientilor, sa ofere suport, sa preia feedback direct de la ei si sa propuna imbunatatiri viitoare pentru serviciile oferite de banca.