Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD lannsează o nouă funcționalitate a aplicației mobile
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > BRD lannsează o nouă funcționalitate a aplicației mobile
Stiri pe scurt

BRD lannsează o nouă funcționalitate a aplicației mobile

Gabriela Dinu
Last updated: 07/03/2019 7:45
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Noua funcționalitate permite transferul în timp real în contul BRD al banilor din conturile deschise la alte bănci. Transferul se realizează în același mod ca o plată e-commerce, prin intermediul unui card bancar de debit, în lei, emis de o bancă din România.

Potrivit BRD, valoarea maximă care poate fi transferată lunar în contul BRD, din conturile deschise la alte bănci, este de 30.000 de lei, în maximum 5 tranzacții. De asemenea, clientul poate alege ca transferul să aibă loc cu o anumită recurență.

Transferul este instant și gratuit. BRD nu percepe niciun comision pentru acest tip de operațiune, potrivit unui comunicat de presă.

Instant Top-up este a doua funcționalitate lansată de Digital Hub-ul BRD, după agregatorul de conturi ContAll.

Funcționalitate unică în România până în acest moment, ContAll îi permite oricărui utilizator al aplicației MyBRD Mobile să aibă acces, într-un singur loc, la informații în legătură cu conturile și produsele deținute atât la BRD, cât și la alte bănci: conturi curente, credite și carduri de credit, depozite la termen și conturi de economii, soldul, precum și istoricul tranzacțiilor realizate. În acest moment, ContAll agregă informații din conturile deținute la opt instituții bancare din România – BRD, BCR, ING, Raiffeisen, Banca Transilvania, Alpha Bank, UniCredit Bank, CEC Bank și una din străinătate – Société Générale.

”Crearea Digital Hub-ului și modul de lucru Agile ne permit să aducem mai repede în piață functionalități noi. Pornind de la vizualizarea tuturor conturilor, indiferent de bancă, clienții au acum posibilitatea de a-și aduce banii instant dintr-o altă bancă în contul lor de la BRD. Scopul nostru este să le oferim clienților libertatea de a alege aplicația preferată de unde să tranzacționeze, indiferent de bancă, ceea ce îi pregătește și educă pentru experiența PSD2”, a spus Bogdan Brăslașu, Director Digital și Omnichannel, BRD.

BRD are un stoc de 1,6 milioane de contracte de banking digital și a ”semnat” mai multe premiere pentru sistemul bancar. Banca se numără printre inițiatorii tehnologiei contactless în România, a derulat primul pilot al tehnologiei NFC din sistemul bancar românesc, a oferit funcționalități inovatoare pentru serviciul mobile banking (split the bill, transferul de bani către un număr de telefon, transferul de bani între două telefoane mobile prin simpla atingere, agregatorul de conturi). În 2018, clienții băncii au realizat peste 7 milioane de tranzacții mobile și online.

You Might Also Like

De Ziua Internațională a Muncii, sărbătorim munca bine făcută: Banca Transilvania, BCR și BRD sunt cele mai valoroase branduri bancare din România. Cum rămân băncile relevante în 2025? 4 decizii care fac diferența

Cum a performat BRD la început de an? Maria Rousseva: „Producția de credite acordate persoanelor fizice a atins 3,3 miliarde lei, mai mare cu 41% față de T1 2024”. Profitul băncii crește cu 7%

Cum folosești cardurile și plățile ca să ieși în câștig? Sfatul specialiștilor Dorian Petrovici (Banca Transilvania) și Ioana Pârvu (BRD). ”Cardul nu este doar o bucată de plastic, ci și aplicația de internet banking. Noi spunem că aplicația este telecomanda cardului”

3 din 4 români planifică să-și renoveze locuința în 2025, iar bugetul mediu depășește 9.000 de lei. Vladimir Kalinov, Raiffeisen Bank: Printr-o planificare financiară atentă și cu produsele bancare potrivite, oricine își poate îmbunătăți locuința și transforma casa în acasă

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

TAGGED: NFC, Bogdan Brăslașu, Instant Top-up, Digital Hub-ul BRD, ContAll, BRD, card de credit, cont, bani
Gabriela Dinu 06/03/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Vlad Vitcu va fi noul șef de la BCR Leasing
Next Article Mastercard donează un milion de euro pentru construcția primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De Ziua Internațională a Muncii, sărbătorim munca bine făcută: Banca Transilvania, BCR și BRD sunt cele mai valoroase branduri bancare din România. Cum rămân băncile relevante în 2025? 4 decizii care fac diferența

3 săptămâni ago

Cum a performat BRD la început de an? Maria Rousseva: „Producția de credite acordate persoanelor fizice a atins 3,3 miliarde lei, mai mare cu 41% față de T1 2024”. Profitul băncii crește cu 7%

3 săptămâni ago

Cum folosești cardurile și plățile ca să ieși în câștig? Sfatul specialiștilor Dorian Petrovici (Banca Transilvania) și Ioana Pârvu (BRD). ”Cardul nu este doar o bucată de plastic, ci și aplicația de internet banking. Noi spunem că aplicația este telecomanda cardului”

3 săptămâni ago

3 din 4 români planifică să-și renoveze locuința în 2025, iar bugetul mediu depășește 9.000 de lei. Vladimir Kalinov, Raiffeisen Bank: Printr-o planificare financiară atentă și cu produsele bancare potrivite, oricine își poate îmbunătăți locuința și transforma casa în acasă

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?