Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Société Générale. Programul BRD HUBs se numără printre inițiativele de dezvoltare a educației a tinerilor români, iar cele 30 de hub-uri vor include laboratoare, amfiteatre și spații multifuncționale în universități din 12 orașe.
Potrivit băncii, peste 100.000 de studenți din 24 de universități din țară vor avea acces la spații moderne iar BRD HUBs vor găzdui evenimente diverse
Studenții din România au nevoie în egală măsură de un sistem educațional care să le ofere o pregatire pentru domeniile de viitor, dar care să investească și în crearea unor comunități.
BRD Groupe Société Générale contribuie la crearea unor astfel de comunități prin programe precum Innovation Labs, pre-acceleratorul de business pentru studenți și startup-uri de tehnologie, sau programul de mentorat Mindcraft Academy, care oferă studenților contexte de învățare pentru a-și descoperi pasiunile, a-și dezvolta competențele și a alege o carieră.
BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studentii își vor putea cultiva curiozitatea. Peste 100.000 studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.
Maria Rousseva: La BRD ne propunem să rămânem atenți la nevoile lor și să le fim alături, indiferent de drumul ales
„Pregătirea tinerilor pentru domeniile de mâine și consolidarea educației în domeniile cu tradiție necesită crearea unui context favorabil pentru studenți atât la nivel academic, cât și la nivel practic. Indiferent ce vor să devină tinerii de mâine, fie că încă își caută vocația sau că sunt deja implicați activ într-un domeniu, la BRD ne propunem să rămânem atenți la nevoile lor și să le fim alături, indiferent de drumul ales. Prin BRD HUBs dotăm multe universități din țară, de la cele tehnice și de științe exacte la cele umaniste, concentrându-ne pe toate nevoile studenților atât în timpul cursurilor, cât și în afara lor. A investi în educație înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.
Proramul BRD HUBs consolidează investiția în educație a BRD Groupe Société Générale, prin construirea unei infrastructuri educaționale naționale pentru azi și pentru mâine, în colaborare cu instituțiile de învățământ și organizatiile cu tradiție în inovarea educației din România. Investiția în educație la nivel național a BRD înseamnă crearea unui ecosistem cu oportunități de viitor pentru toți tinerii din România.
Programul BRD HUBs se desfășoară începând din anul universitar 2024-2025 în următoarele Universități:
•Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
•Universitatea Transilvania din Brașov
•Universitatea din București
•Academia de Studii Economice din București
•Universitatea Națională și de Științe „Politehnica” București
•Universitatea Româno-Americană
•Universitatea Tehnică și de Construcții Bucuresti
•Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București
•Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
•Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
•Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
•Universitatea din Oradea
•Universitatea Ovidius din Constanța
•Universitatea Maritimă din Constanța
•Universitatea din Craiova
•Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
•Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” din Iași
•Universitatea de Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad” din Iași
•Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași
•Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
•Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
•Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
•Universitatea Politehnica Timișoara
•Universitatea de Vest din Timișoara