Dupa multi ani in care nu a excelat deloc pe Internet, BRD face o mutare spectaculoasa in mediul online, relansandu-si propriul site. Banca franceza era singura institutie de credit dintre marii jucatori locali care nu avea un portal modern si util, conform ultimelor standarde.
Noul site nu se concentreaza strict pe promovarea produselor si serviciilor oferite de banca, aducand in prim-plan si aspecte ce tin de realizarile institutiei si noutatile pentru presa. Noua pagina de Internet este atractiva si plina de viata, primul semnal caracteristic pentru noua atitudine asumata de banca franceza fiind salutul cordial ”Buna”.
Tot pe home-page, BRD promoveaza si un mesaj de intampinare din partea presedintelui – director general Philippe Lhotte. ”Va multumesc ca vizitati website-ul nostru. Aceia dintre dumneavoastra care ne-au mai vizitat pana acum vor observa o evolutie a site-ului in termeni de design si functionalitati si sper ca aceasta va va surprinde placut. Noul www.brd.ro este conceput ca un mijloc de informare facil pentru orice client care cauta informatii corecte si transparente despre serviciile si produsele financiare. Acest site este rezultatul unui demers comercial orientat catre nevoile diverse ale tuturor clientilor nostri : de la tineri pana la parinti si seniori, de la IMM-uri pana la companii foarte mari. Intentia noastra, in regandirea brd.ro, este sa oferim continut de specialitate intr-un mod dinamic, clar si, cel mai important, sa va permitem sa ne oferiti feedback dupa interactiunea cu noi. In plus, in viitorul apropiat vom lansa alte noi evolutii ale canalelor noastre digitale, precum cele de internet si mobile banking, prin care va vom oferi servicii de o inalta calitate si o mai buna experienta bancara. Toate acestea se inscriu in obiectivul pe care ni l-am asumat, acela de a avea cele mai bune produse si servicii bancare, pastrand astfel statutul nostru de banca universala. Va multumesc si va doresc o navigare placuta in site-ul nostru”, scrie Philippe Lhotte.