Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum poți anula tranzacțiile „buclucașe” cu cardul? Refuz la plată sau anularea tranzacției, noi opțiuni prin BT Visual Help
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum poți anula tranzacțiile „buclucașe” cu cardul? Refuz la plată sau anularea tranzacției, noi opțiuni prin BT Visual Help
Stiri de top

Cum poți anula tranzacțiile „buclucașe” cu cardul? Refuz la plată sau anularea tranzacției, noi opțiuni prin BT Visual Help

Gabriela Dinu
Last updated: 11/12/2020 9:49
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

BT Visual Help vine cu o opţiune nouă şi utilă pentru gestionarea cât mai bună a cardurilor şi a banilor, în cazul în care clienţii sunt nevoiţi să conteste o tranzacţie efectuată cu cardul.

Contents
Pentru clienţii aflaţi în situaţia să conteste o tranzacţie efectuată cu cardul, acum paşii sunt mai simpli: Paşii sunt următorii:Alte opţiuni de self-banking prin BT Visual Help:

Potrivit băncii, persoanele care iau legătura cu echipa call center BT sunt ghidate către platforma de self-banking – dezvoltată împreună cu fintech-ul CallVU (Israel) – opţiunea Contestare tranzacţii. De la lansarea din 2019 şi până în prezent, BT şi CallVU au extins permanent gama de opţiuni pentru clienţii persoane fizice şi companii.

Cifrele arată că pandemia a accelerat semnificativ gradul de folosire a aplicaţiei pentru banking prin telefon, clienţii nemaifiind nevoiţi să vină la bancă. În noiembrie a.c., BT Visual Help a înregistrat un număr record de interacţiuni, aproape 100.000, însemnând de 8 ori mai mult faţă de luna februarie a.c. 70% dintre sesiunile lunare sunt iniţiate de utilizatori noi.

Pentru clienţii aflaţi în situaţia să conteste o tranzacţie efectuată cu cardul, acum paşii sunt mai simpli:

Cu noua opţiune pot fi refuzate la plată anumite tranzacţii făcute cu cardul fizic sau digital, la bancomat, POS sau online.

Paşii sunt următorii:

• Apelarea numărului de telefon: 0264 308 000 Sau 0264 308 028 / Selectarea opţiunii BT Visual Help
• Accesarea link-ului primit prin SMS
• Autentificare
• Accesarea opţiunii Contestare tranzacţii din BT Visual Help şi a etapelor indicate pentru finalizare

Alte opţiuni de self-banking prin BT Visual Help:

• Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent BT (pe 3 zile);
• Solicitare extras de cont;
• Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile noastre STAR;
• Sume blocate/sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacţiile cu cardurile sau la POS-urile altor bănci;
• Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;
• Informaţii despre conturi – de la IBAN, suma din cont, valută, număr de puncte STAR;
• Descărcarea listei IBAN-urilor;
• Blocarea temporară sau definitivă a cardurilor;
• Solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă;
• Modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardurile băncii;
• Direcționări către alte soluții BT pentru #bankingladistanta.

Despre refuzul la plată sau anularea tranzacției citești si AICI

Banca Transilvania este liderul pieţei cardurilor în România, cu aproape 4,3 milioane de carduri, dintre care 525.000 sunt carduri de credit. 1 din 4 carduri emise de Banca Transilvania este în format digital, în BT Pay, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay şi Garmin Pay. În fiecare secundă au loc, în medie, 12 tranzacţii cu cardurile băncii.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: carduri, banking, BT, telefon, self banking, BT Visual Help, Banca Transilvania, card, POS
Gabriela Dinu 10/12/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Alexandru Filip, McKinsey & Company: ”Pandemia reprezintă cel mai mare test de stres din ultimele decenii pentru sistemul bancar global. Băncile trebuie să-și regândească fundamental modelul de business pentru a depăși această provocare”
Next Article Moody’s îmbunătăţeşte ratingurile unor bănci din România. Ratingul pentru depozite ar putea fi revizuit în scădere, în urma deteriorării ratingului suveran

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

9 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?