Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Litigiile cu banca pot fi rezolvate amiabil. Clienţii băncilor pot suna la numărul 9414
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Litigiile cu banca pot fi rezolvate amiabil. Clienţii băncilor pot suna la numărul 9414
Stiri de top

Litigiile cu banca pot fi rezolvate amiabil. Clienţii băncilor pot suna la numărul 9414

bankingnews.ro
Last updated: 16/05/2016 9:36
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Clienţii băncilor nemultumiti de contractele cu banca, cei care considera că au comisioane abuzive, pot negocia cu banca prin Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul bancar. Cu ajutorul unui conciliator, datornicii şi bancherii pot ajunge la un compromis astfel încât ambele părţi să fie mulţumite. Varianta aceasta este mult mai ieftină, chiar gratis pentru clienţi, şi mult mai rapidă.

La numărul de telefon 9414 poate suna orice debitor nemulţumit că are clauze, dobânzi sau comisionea abuzive într-un contract bancar sau cu o instituţie financiară nebancară. Reclamaţia clientului este accceptă doar dacă negocierea sa oficială cu banca a eşuat, iar litigiul depăşeşte o mie de lei. Încă o condiţie este aceea de a nu fi început un proces cu banca în instanţă.

În două luni, de când funcţionează centrul, 36 de români au cerut ajutor. Daca, până la urmă, banca şi clientul nu ajung la un compromis cu ajutorul avocatului conciliator, atunci cazul se închide şi fiecare e liber să-şi caute dreptatea în altă parte.

Cum arată primul caz rezolvat amiabil

Primul caz a însemnat discuţii productive şi o inţelegere deja parafată. Cele trei părţi implicate s-au aşezat la masa negocierilor iar banca a fost de acord să elimine din contractul de credit un comision reclamat de client şi să-i restituie acestuia o parte din banii plătiţi pe acest comision din 2010 şi până acum.

SURSA

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar, conciliator, credit, banci, banca, dobanzi, comision, client, bani, clauze abuzive, contractul de credit
bankingnews.ro 16/05/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Avocat: Ca să beneficieze de legea dării în plată, un român ar putea ajunge să plătească şi 3.500-4.000 de euro
Next Article Legea cash-back: MasterCard anunță disponibilitatea de a oferi o derogare pentru costurile de implementare ce revin băncilor

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?