Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Litigiile cu banca pot fi rezolvate amiabil. Clienţii băncilor pot suna la numărul 9414
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Litigiile cu banca pot fi rezolvate amiabil. Clienţii băncilor pot suna la numărul 9414
Stiri de top

Litigiile cu banca pot fi rezolvate amiabil. Clienţii băncilor pot suna la numărul 9414

bankingnews.ro
Last updated: 16/05/2016 9:36
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Clienţii băncilor nemultumiti de contractele cu banca, cei care considera că au comisioane abuzive, pot negocia cu banca prin Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul bancar. Cu ajutorul unui conciliator, datornicii şi bancherii pot ajunge la un compromis astfel încât ambele părţi să fie mulţumite. Varianta aceasta este mult mai ieftină, chiar gratis pentru clienţi, şi mult mai rapidă.

La numărul de telefon 9414 poate suna orice debitor nemulţumit că are clauze, dobânzi sau comisionea abuzive într-un contract bancar sau cu o instituţie financiară nebancară. Reclamaţia clientului este accceptă doar dacă negocierea sa oficială cu banca a eşuat, iar litigiul depăşeşte o mie de lei. Încă o condiţie este aceea de a nu fi început un proces cu banca în instanţă.

În două luni, de când funcţionează centrul, 36 de români au cerut ajutor. Daca, până la urmă, banca şi clientul nu ajung la un compromis cu ajutorul avocatului conciliator, atunci cazul se închide şi fiecare e liber să-şi caute dreptatea în altă parte.

Cum arată primul caz rezolvat amiabil

Primul caz a însemnat discuţii productive şi o inţelegere deja parafată. Cele trei părţi implicate s-au aşezat la masa negocierilor iar banca a fost de acord să elimine din contractul de credit un comision reclamat de client şi să-i restituie acestuia o parte din banii plătiţi pe acest comision din 2010 şi până acum.

SURSA

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: conciliator, credit, banci, banca, dobanzi, comision, client, bani, clauze abuzive, contractul de credit, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar
bankingnews.ro 16/05/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Avocat: Ca să beneficieze de legea dării în plată, un român ar putea ajunge să plătească şi 3.500-4.000 de euro
Next Article Legea cash-back: MasterCard anunță disponibilitatea de a oferi o derogare pentru costurile de implementare ce revin băncilor
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

3 zile ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

3 zile ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

4 zile ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?