Sarbatoarea nationala a Frantei, a fost un moment special ales pentru a marca finalizarea procesului de rebranding pentru intreaga retea de sucursale a Credit Agricole in Romania, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii.
Finalizarea procesului de rebranding, prin adoptarea numelui comercial si a siglei Credit Agricole, a avut loc la numai doua saptamani dupa ce Banca Nationala a Romaniei a aprobat transferul de actiuni de la Emporiki Bank Grecia catre Credit Agricole S.A. si la doar o luna de la anuntul de semnare a acordului intre cele doua banci.
Evenimentul, sarbatorit in toate sucursalele pe parcursul intregii saptamani, acopera atat componenta de comunicare interna, la nivelul angajatilor, cat si cea externa, prin amenajarea in fiecare sediu a unui colt frantuzesc dedicat clientilor.
„Ne-am dorit ca bucuria schimbarii sa fie impartasita, in egala masura, tuturor colegilor nostri, dar si clientilor. Ziua Frantei este, in acest sens, cel mai bun prilej pentru a dubla simbolistica procesului de rebranding. Accesoriile de vestimentatie care sunt purtate in aceste zile de catre toti reprezentantii Crédit Agricole, inclusiv de catre top management, reprezinta cel mai bun mod de a impartasi aceasta sarbatoare cu clientii nostri. Mai mult, acestia pot beneficia acum de oferte speciale pentru produsele de economisire si Pachete Premium”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General.
Numele oficial al bancii va fi schimbat in Credit Agricole Bank Romania pana la sfarsitul lunii august, dupa ce vor fi indeplinite toate formalitatile legale necesare.
***
Credit Agricole Group, lider de piata in Franta, este una dintre cele mai mari banci din Europa, adresandu-se tuturor categoriilor de clienti. Crédit Agricole Group sustine economia reala, prin sprijinirea proiectelor clientilor sai atat in segmentul de retail, cat si in cel corporate si IMM.
Subliniind valorile si angajamentul sau, Credit Agricole Group este o banca „de bon sens”. Pune in centrul activitatilor sale satisfactia si interesele celor 54 de milioane de clienti, ale 160.000 de angajati, 1,2 milioane de actionari si ale 6,5 milioane de actionari cooperatisti.
Credit Agricole ramane devotata originilor comune cooperatiste si politicii proactive in ceea ce priveste responsabilitatea sociala si de mediu. Ca parte a acestei politici, Crédit Agricole face progrese continue, in numele clientilor sai, angajatilor si mediului, asa cum a arata indicatorii cantitativi.