Bilantul Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole pentru anul 2011 arata procesul continuu de îmbunatatire a rezultatelor financiare si implementarea cu succes a strategiei bancii în anul 2011, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.
Prin derularea planului de dezvoltare, Emporiki Bank Romania a reusit sa îmbunatateasca in mod semnificativ rezultatele sale comerciale si financiare, sustinute si de investitiile continue pentru calitatea serviciilor oferite clientilor.
Principalele date financiare
* În ultimii doi ani Capitalul Social a fost majorat cu suma de 40 milioane euro (Rata de Adecvare a Capitalului 22%)
* Împrumut subordonat: 10 milioane euro
* Total active: 259 milioane euro (+ 42% în ultimii 2 ani)
* Rezultatul operational: +12% în 2011 (+ 40% în 2010)
* Cheltuieli operationale în 2011: – 6.5 % (2010: – 7.2 %)
* Ajustarile privind deprecierea creditelor au fost diminuate cu 78%, ajungand sub nivelul de 1%
* Îmbunatatirea Rezultatului Net 2011: +62% (-5.1 milioane euro) fata de 2010: +26% (- 13.5 milioane euro)
Cu un grad ridicat de provizionare, Emporiki Bank Romania înregistreaza una din cele mai bune Rate de Acoperire a creditelor restante din sistemul bancar: 79% la sfarsitul anului 2011. În concluzie, Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole a obtinut rezultate superioare fata de cele asteptate, prin implementarea planului de redresare demarat în 2009 si în contextul în care sistemul bancar romanesc a înregistrat o tendinta de scadere, se precizeaza in documentul de presa.
Investitii
Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole continua sa investeasca în urmatoarele domenii:
* Tehnologie: platforma tehnica moderna si eficienta – implementarea sistemului bancar central al Grupului Crédit Agricole, o platforma noua de internet banking (i-conect) si aderarea la standardele EMV (carduri cu cip);
* Resurse umane: îmbunatatirea performantelor angajatilor prin programe de training si de cele mai bune practici ale Grupului Crédit Agricole;
* Implementarea noului concept de sucursala retail, conform standardului international al Crédit Agricole.
Finantarea economiei romanesti
În ultimii doi ani, banca a sustinut cresterea reala a economiei din Romania prin activitatea de creditare, injectand 140 de milioane de euro în credite noi acordate. Principalele avantaje ale Emporiki Bank Romania sunt puterea unui mare Grup si capacitatea de reactie a unei companii de dimensiuni reduse.
„Misiunea noastra este de a raspunde nevoilor financiare ale clientilor nostri, de a le sprijini planurile de viitor si de a construi o relatie de lunga durata cu acestia. Ne dorim sa cream un viitor mai bun pentru clientii nostri (persoane fizice, întreprinderi mici si mijlocii si companii) oferind solutii financiare competitive, precum si standarde ridicate de asistenta si consiliere a clientilor.
Prin investitii continue în dezvoltarea de tehnologii si de imbunatatire a performantei angajatilor nostri, ne concentram pe consolidarea activitatii, pentru a aduce un plus de valoare si pentru a asigura conditii de crestere pe termen lung”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole.
Strategia de comunicare pentru 2012
Începand cu acest an banca va avea o noua strategie de comunicare axata pe apartenenta la grupul francez Crédit Agricole. Prin urmare, îl prezentam pe Jean-Jacques ca voce a Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole.
„Jean-Jacques va fi imaginea brandului nostru. Personalitatea si aventurile lui se vor regasi în toate campaniile de comunicare viitoare. El va fi purtatorul nostru de cuvant, cel care va recomanda produsele bancii, ce pot face viata mai usoara – La Vie en Rose, asa cum o traieste el”, a declarat domnul Benoît Sarraute, Director General Adjunct al Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole.
Noua strategie de comunicare se reflecta si în site-ul bancii, www.emporiki.ro, inovator pentru sistemul bancar romanesc. Este inovator prin design, deoarece se aseamana cu un ecran smartphone, este interactiv, deoarece puteti muta icon-urile de pe ecran si puteti personaliza pagina de start prin schimbarea imaginii de fond sau prin crearea unei configuratii diferite. Site-ul aduce o alta noutate pe piata romaneasca, un program online de asistenta financiara care ajuta vizitatorii cu detalii si informatii despre produsele bancii. O „fereastra de chat” (ca un mesaj) va aparea pe ecran, iar vizitatorul poate vorbi online cu un consultant financiar al bancii.
Impreuna cu noul site am lansat un profil pe Facebook, unde puteti gasi toate campaniile aflate în derulare, postari de idei si concursuri scrise într-un mod original, marca Jean-Jacques. (facebook.com/EmporikiBankRomania)
Va vom informa despre aventurile lui Jean-Jacques in urmatoarele campanii de comunicare, semnate Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole, sustin reprezentantii bancii.
***
Emporiki Bank Romania S.A. este subsidiara grupului Emporiki Bank, membra a Grupului francez Crédit Agricole Group, banca de retail lider în Franta si Europa si a 3-a banca din lume dupa valoarea activelor.
Emporiki Bank Romania S.A. functioneaza pe piata bancara din Romania din 1996. Prin intermediul unei retele de 29 de sucursale, prezente în principalele orase din tara, Emporiki Bank Romania ofera o gama larga de servicii si produse bancare pentru persoane fizice, întreprinderi mici si mijlocii (IMM) si companii.
Grupul Crédit Agricole este un partener important în sprijinirea proiectelor celor 54 de milioane de clienti din întreaga lume, în toate ariile de retail banking si linii de business specializate conexe: servicii bancare zilnice, economii, împrumuturi de consum si locuinta, asigurari, private banking, managementul activelor, leasing si factoring, corporate si investitii bancare.