BT Direct (BTD) şi ERB Retail Services, instituții destinate acordării creditelor de consum, au devenit aceeaşi companie. BT Direct are acum peste 200.000 de clienți, 150.000 de carduri de credit şi 7% cotă de piață.
Activitatea BTD va fi coordonată de Ana Popescu, Director General, anterior Director Executiv Persoane Fizice, Bancpost.
„Dorim ca BT Direct să devină brandul de consumer finance preferat al românilor. Venim cu soluții de finanțare prin creditul de nevoi personale şi Cardul Direct, investim în tot mai multe parteneriate cu retaileri mari de pe piață şi valorificăm sinergiile dintre BT Direct şi liniile de business ale Băncii Transilvania. Toate acestea înseamnă pentru clienți o ofertă care poate fi accesată în momentul deciziei de cumpărare din magazinele partenerilor BT Direct sau online” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct, Retail Banking, Banca Transilvania.
Ce înseamnă acum BT Direct pentru clienți:
• Acces la ofertele a peste 1.200 de parteneri BT Direct, acoperind toate industriile de interes – electro-IT, DIY, mobilă şi decorațiuni, auto-moto etc. Printre partenerii BTD se numără atât lideri ai pieței de retail din România, cum sunt Flanco, eMAG şi Dedeman, cât şi retaileri cu acoperire locală sau regională.
• Conveniență datorită consultanților de vânzări BTD, care acordă asistență în magazinele din care clienții doresc să facă achiziții prin credit şi fluxului facil de aplicare pentru finanțare.
• Soluții de finanțare pe loc pentru produsele dorite, potrivite oricărui profil de client, precum şi modalități de rambursare flexibile şi accesibile.
Compania ERB Retail Services a fost achiziționată de Banca Transilvania de la Eurobank Group în 2018, odată cu Bancpost şi ERB Leasing.