Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu Gothaer: romanii cu studii superioare isi fac asigurari facultative
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Studiu Gothaer: romanii cu studii superioare isi fac asigurari facultative
Stiri de top

Studiu Gothaer: romanii cu studii superioare isi fac asigurari facultative

bankingnews.ro
Last updated: 17/06/2014 16:34
bankingnews.ro 11 ani ago
Share
SHARE

Un studiu realizat de compania de cercetare GfK Romania la solicitarea Gothaer Asigurari Reasigurari arata ca respondentii cu educatie superioara sunt preponderent cei care contracteaza polite de asigurare facultative.

Totodata, studiul arata ca bucurestenii sunt cei care se informeaza mai mult din mediul online
cu privire la asigurari, accesand site-urile companiilor. Rezultatele indica si faptul ca romanii cu
studii superioare tind sa acceseze mai des site-uri care ofera comparatii de preturi si site-urile
companiilor de asigurari pentru a se informa. De asemenea, ei sunt si cei care par a lua in
calcul cel mai des consultanta unui broker de asigurare.

Studiul realizat de GfK Romania arata ca notorietatea brandului Gothaer a crescut semnificativ
in ultimul an. Acesta se bucura de cea mai buna recunoastere in randul unui public format din
cei chestionati cu varstele cuprinse intre 30 si 44 de ani, cu studii superioare. Canalele TV (85%) si internetul (27%) sunt in topul surselor de informare care au dus la cresterea notorietatii companiei in Romania. Publicitatea de tip outdoor a avut si ea o contributie semnificativa (21%), in special in randul publicului din Bucuresti.

„Studiul pe care l-am realizat cu GfK ne-a aratat ca suntem perceputi de clientii si potentialii nostri clienti drept o companie moderna, care ofera produse adaptate nevoilor lor si care comunica printr-un limbaj usor de inteles. Aceste rezultate ne bucura foarte mult, pentru ca sunt in concordanta cu pozitionarea noastra, transmisa prin campaniile derulate si cu misiunea companiei noastre de asigurari in Romania: sa ne protejam cat mai bine clientii, oferindu-le produse de calitate pe care sa le inteleaga si servicii care sa le intreaca asteptarile”, a declarat Ilona Alexandru, Director Marketing si Comunicare, Gothaer Asigurari Reasigurari.

Un alt fapt relevat de studiul recent este ca mai mult de o treime dintre respondentii care cunosc brandul Gothaer declara ca aceasta este una dintre companiile pe care le iau in calcul cand aleg sa isi faca o asigurare. Acest lucru a fost relevat si de rezultatele financiare ale companiei in 2013, asiguratorul raportand o crestere de peste 75% a primelor brute subscrise si un numar dublu de clienti (peste 52.000) comparativ cu anul 2012.

„Rezultatele anului trecut ne arata ca 1 din 3 clienti din portofoliul nostru alege sa incheie mai
mult de o polita de asigurare la Gothaer. Consideram acest fapt o performanta pentru o companie al carei nume exista in piata de profil de numai un an, demonstrandu-ne ca asiguratii nostri au incredere in serviciile si produsele Gothaer, fiind multumiti de interactiunea pe care o au cu noi pe tot parcursul colaborarii”, a completat Ilona Alexandru.

Studiul a fost realizat de GfK Romania pe segmentul asiguratilor (500) din marile orase ale tarii cu varste cuprinse intre 30 si 55 de ani, cu educatie medie si superioara si venituri de peste 1350 lei.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: asigurari, Gothaer
bankingnews.ro 17/06/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Asirom Vienna Insurance Group are un nou director la Sucursala Vrancea
Next Article CEC Bank, premiata pentru cea mai buna inovatie in serviciile financiare: liniile de credit pentru dezvoltarea sustenabila

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?