Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu Gothaer: romanii cu studii superioare isi fac asigurari facultative
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Studiu Gothaer: romanii cu studii superioare isi fac asigurari facultative
Stiri de top

Studiu Gothaer: romanii cu studii superioare isi fac asigurari facultative

bankingnews.ro
Last updated: 17/06/2014 16:34
bankingnews.ro 11 ani ago
Share
SHARE

Un studiu realizat de compania de cercetare GfK Romania la solicitarea Gothaer Asigurari Reasigurari arata ca respondentii cu educatie superioara sunt preponderent cei care contracteaza polite de asigurare facultative.

Totodata, studiul arata ca bucurestenii sunt cei care se informeaza mai mult din mediul online
cu privire la asigurari, accesand site-urile companiilor. Rezultatele indica si faptul ca romanii cu
studii superioare tind sa acceseze mai des site-uri care ofera comparatii de preturi si site-urile
companiilor de asigurari pentru a se informa. De asemenea, ei sunt si cei care par a lua in
calcul cel mai des consultanta unui broker de asigurare.

Studiul realizat de GfK Romania arata ca notorietatea brandului Gothaer a crescut semnificativ
in ultimul an. Acesta se bucura de cea mai buna recunoastere in randul unui public format din
cei chestionati cu varstele cuprinse intre 30 si 44 de ani, cu studii superioare. Canalele TV (85%) si internetul (27%) sunt in topul surselor de informare care au dus la cresterea notorietatii companiei in Romania. Publicitatea de tip outdoor a avut si ea o contributie semnificativa (21%), in special in randul publicului din Bucuresti.

„Studiul pe care l-am realizat cu GfK ne-a aratat ca suntem perceputi de clientii si potentialii nostri clienti drept o companie moderna, care ofera produse adaptate nevoilor lor si care comunica printr-un limbaj usor de inteles. Aceste rezultate ne bucura foarte mult, pentru ca sunt in concordanta cu pozitionarea noastra, transmisa prin campaniile derulate si cu misiunea companiei noastre de asigurari in Romania: sa ne protejam cat mai bine clientii, oferindu-le produse de calitate pe care sa le inteleaga si servicii care sa le intreaca asteptarile”, a declarat Ilona Alexandru, Director Marketing si Comunicare, Gothaer Asigurari Reasigurari.

Un alt fapt relevat de studiul recent este ca mai mult de o treime dintre respondentii care cunosc brandul Gothaer declara ca aceasta este una dintre companiile pe care le iau in calcul cand aleg sa isi faca o asigurare. Acest lucru a fost relevat si de rezultatele financiare ale companiei in 2013, asiguratorul raportand o crestere de peste 75% a primelor brute subscrise si un numar dublu de clienti (peste 52.000) comparativ cu anul 2012.

„Rezultatele anului trecut ne arata ca 1 din 3 clienti din portofoliul nostru alege sa incheie mai
mult de o polita de asigurare la Gothaer. Consideram acest fapt o performanta pentru o companie al carei nume exista in piata de profil de numai un an, demonstrandu-ne ca asiguratii nostri au incredere in serviciile si produsele Gothaer, fiind multumiti de interactiunea pe care o au cu noi pe tot parcursul colaborarii”, a completat Ilona Alexandru.

Studiul a fost realizat de GfK Romania pe segmentul asiguratilor (500) din marile orase ale tarii cu varste cuprinse intre 30 si 55 de ani, cu educatie medie si superioara si venituri de peste 1350 lei.

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: asigurari, Gothaer
bankingnews.ro 17/06/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Asirom Vienna Insurance Group are un nou director la Sucursala Vrancea
Next Article CEC Bank, premiata pentru cea mai buna inovatie in serviciile financiare: liniile de credit pentru dezvoltarea sustenabila

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

12 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

16 ore ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

16 ore ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

16 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?