Rezultatele financiare ale ING pentru al doilea trimestru din 2025 indică o creștere solidă pe toate liniile de business, confirmând strategia de consolidare a poziției băncii pe piață. Datele arată o evoluție pozitivă comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, reflectând atât creșterea numărului de clienți, cât și un avans în volumul de credite și depozite.
Portofoliul de credite brute a ajuns la 7,1 miliarde euro, în timp ce depozitele atrase au urcat la 12,3 miliarde euro
Potrivit datelor publicate, banca are acum peste 1,85 milioane de clienți activi, dintre care 1 milion folosesc aplicația Home’Bank.
România se remarcă în rețeaua regională a grupului ING prin cel mai ridicat ROE – 43,6% – depășind piețe precum Germania, Spania sau Polonia
ING România a încheiat primul semestru din 2025 cu un rezultat solid, susținut de creșterea veniturilor, extinderea portofoliului de clienți și avansul creditării. Veniturile băncii au ajuns la 1,79 miliarde lei, în urcare cu 9,6% față de perioada similară din 2024.
Portofoliul de credite brute a ajuns la 41,1 miliarde lei (echivalentul a 7,1 miliarde euro), iar depozitele atrase au crescut la 64,9 miliarde lei (12,3 miliarde euro).
Profit estimat pe baza datelor ING
Profitul net estimat se ridică la 68 milioane euro pentru România. Această rentabilitate este peste media grupului și depășește nivelul înregistrat în piețe mari precum Germania, Spania sau Italia.
Eficiență operațională și disciplină în costuri
În paralel cu extinderea activității comerciale, ING România păstrează un raport cost/venit competitiv, de 49,7%, ceea ce consolidează statutul subsidiarei ca una dintre cele mai eficiente din rețea. Digitalizarea avansată, portofoliul modern de produse și focusul pe experiența clienților sunt elemente-cheie în acest rezultat. Potrivit datelor publicate ieri de ING, deși volumul total al operațiunilor din România este mai redus comparativ cu alte piețe, eficiența financiară este net superioară.