Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum poți să împarți nota de plată cu prietenii: ING România lansează Split the bill, direct în aplicația Home’Bank
Distribuie
Notification Afișați mai multe
Cele mai recente știri
Noua Directivă a creditelor pentru consumatori: reguli clare pentru a menține debitorii informați și în siguranță
Stiri de top
20% reducere pentru clienții UniCredit la expoziția Efectul Picasso. Antoaneta Curteanu: Încurajăm comunitățile să crească prin consumul de cultură, dar răsplătim și fidelitatea clienților noștri
Stiri de top
Au început înscrierile în programul de management și business în agricultură MBAG. Bianca Chişulescu, Raiffeisen Bank: Susținem dezvoltarea fermierilor români
Stiri de top
FOTO. De mâine ai șansa să vizitezi o expoziție de colecție cu 100 de monede de o importanță istorică. Sergiu Oprescu, Alpha Bank: Suntem încântați să facem cunoscute vizitatorilor poveștile primelor monede emise vreodată
Stiri de top
Ministrul Finanţelor spune că impozitul de 1% pe cifra de afaceri pentru bănci nu va scumpi creditele pentru români. Bancher: „Domnul ministru, să ştiţi că puteam şi 3% să suportăm”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Ne găsiți și pe
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum poți să împarți nota de plată cu prietenii: ING România lansează Split the bill, direct în aplicația Home’Bank
Stiri de top

Cum poți să împarți nota de plată cu prietenii: ING România lansează Split the bill, direct în aplicația Home’Bank

Gabriela Dinu
Actualizat: 10/11/2022 13:34
Gabriela Dinu 11 luni în urmă
Distribuie
ING Split the bill
Distribuie
ING Split the bill

Începând de luna aceasta, clienții ING Bank România pot împărți nota de plată în mod digital, folosind o nouă funcționalitate introdusă în aplicația Home’Bank, Cerere de plată sau Split the bill. Disponibilă în meniul de plăți al aplicației de mobile banking, noua funcționalitate poate fi utilizată pentru orice tip de cheltuială comună: la restaurant, la teatru, în benzinărie, pentru călătorii și pentru multe altele.

Contents
Alina Iacomi: Cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilorCum funcționează Split the Bill în aplicația Home’Bank

Alina Iacomi: Cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilor

„Clienții ING Bank pot să-și administreze banii ușor, 100% digital, cu ajutorul aplicației Home’Bank, iar noua funcționalitate simplifică și mai mult lucrurile. Știm că timpul este o resursă importantă, astfel că ne-am dorit să le oferim clienților noștri un mod rapid și eficient de a rezolva împărțirea notei de plată sau a oricărei cheltuieli, chiar direct din aplicație, cu doar câteva click-uri.

Dacă până acum clienții ING Home’Bank puteau plăti către prietenii lor prin număr de telefon, cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilor. În plus, opțiunea este însoțită de un modul complet de administrare a cererilor de plată, în care fiecare cerere inițiată sau primită este prezentată împreună cu statusul ei, cine dintre destinatari a onorat-o și cine nu și în care cererile pot fi anulate sau pot fi trimise remindere persoanelor care încă nu au plătit.

Ne bucurăm că le putem oferi clienților acest nou serviciu și vom continua să dezvoltăm aplicația Home’Bank și să căutam cele mai bune și mai rapide soluții digitale de care clienții noștri au nevoie.” susține Alina Iacomi, Tribe Lead Digital ING Bank România.

Cum funcționează Split the Bill în aplicația Home’Bank

Un client ING care dorește să împartă nota de plată în mod digital cu alți clienți ING, trebuie să urmeze câțiva pași simpli în aplicația Home’Bank:

1. Să acceseze opțiunea Cereri de plată din meniul Plăți => Alte plăți => Cereri de plată;

2. Să selecteze Trimite o cerere nouă, după care să aleagă din agendă numele persoanei/persoanelor cu care dorește să împartă nota de plată și să completeze suma care poate fi împărțită în mod egal sau diferențiat;

3. Prietenul primește o notificare push acționabilă cu un tap, prin care se loghează în Home’Bank, direct în pagina de plată, de unde poate selecta contul din care face plata.

4. În continuare, acesta trebuie doar să autorizeze plata în vederea finalizării acesteia. Dacă nu finalizează plata la momentul deschiderii notificării, are posibilitatea timp de 30 de zile să acceseze meniul Cereri de plată, tab Primite, pentru finalizare plată.

Clientul ING Bank care a inițiat cererea de plată o poate anula total sau parțial (pentru una sau mai multe persoane) intrând din nou în aplicație și ștergând numele acestora. Numărul maxim de cereri de plată este de șapte pe zi, iar suma totală dintr-o cerere trimisă către maxim 10 prieteni este de 30.000 de lei. Dacă plata nu a fost efectuată în cele 30 de zile de la primirea notificării, persoana care trebuie să plătească nu mai are acces la cerere.

Potrivit băncii, aplicația de mobile banking ING Home’Bank are un grad foarte înalt de utilizare, comparabil sau superior celui din țările vestice în care activează grupul ING: 79% dintre clienții activi ING folosesc aplicația aproape zilnic, de pe telefoanele lor mobile, iar 96% dintre toate login-urile în Home’Bank au loc în aplicația mobilă.

De asemenea, vânzările de produse și servicii bancare digitale în Home’Bank aproape s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, crescând cu 47%. Rezultatele impresionante obținute în zona vânzărilor digitale sunt datorate atât profilului digital al clienților ING, cât și impactului noului design al hub-ului de produse din ING Home’Bank, care a fost lansat la începutul anului în cadrul aplicației.

You Might Also Like

Noua Directivă a creditelor pentru consumatori: reguli clare pentru a menține debitorii informați și în siguranță

20% reducere pentru clienții UniCredit la expoziția Efectul Picasso. Antoaneta Curteanu: Încurajăm comunitățile să crească prin consumul de cultură, dar răsplătim și fidelitatea clienților noștri

Au început înscrierile în programul de management și business în agricultură MBAG. Bianca Chişulescu, Raiffeisen Bank: Susținem dezvoltarea fermierilor români

FOTO. De mâine ai șansa să vizitezi o expoziție de colecție cu 100 de monede de o importanță istorică. Sergiu Oprescu, Alpha Bank: Suntem încântați să facem cunoscute vizitatorilor poveștile primelor monede emise vreodată

Ministrul Finanţelor spune că impozitul de 1% pe cifra de afaceri pentru bănci nu va scumpi creditele pentru români. Bancher: „Domnul ministru, să ştiţi că puteam şi 3% să suportăm”

TAGGED: bani, digital, ING Home’Bank, Alina Iacomi, mobile banking ING Home’Bank, nota de plată, split the bill, cereri de plata, ING
Gabriela Dinu 10/11/2022
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
De Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Articolul precedent Studiu GFK. Puterea de cumpărare în Europa. Top 10 țări. În România, bucureștenii, clujenii și timișorenii o duc cel mai bine
Articolul următor Campania de educație digitală #sigurantaonline a ajuns în școli
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image

Alte articole

Noua Directivă a creditelor pentru consumatori: reguli clare pentru a menține debitorii informați și în siguranță

16 ore în urmă

20% reducere pentru clienții UniCredit la expoziția Efectul Picasso. Antoaneta Curteanu: Încurajăm comunitățile să crească prin consumul de cultură, dar răsplătim și fidelitatea clienților noștri

o zi în urmă

Au început înscrierile în programul de management și business în agricultură MBAG. Bianca Chişulescu, Raiffeisen Bank: Susținem dezvoltarea fermierilor români

2 zile în urmă

FOTO. De mâine ai șansa să vizitezi o expoziție de colecție cu 100 de monede de o importanță istorică. Sergiu Oprescu, Alpha Bank: Suntem încântați să facem cunoscute vizitatorilor poveștile primelor monede emise vreodată

2 zile în urmă

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?