Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum poți să împarți nota de plată cu prietenii: ING România lansează Split the bill, direct în aplicația Home’Bank
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum poți să împarți nota de plată cu prietenii: ING România lansează Split the bill, direct în aplicația Home’Bank
Stiri de top

Cum poți să împarți nota de plată cu prietenii: ING România lansează Split the bill, direct în aplicația Home’Bank

Gabriela Dinu
Last updated: 10/11/2022 13:34
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
ING Split the bill
SHARE
ING Split the bill

Începând de luna aceasta, clienții ING Bank România pot împărți nota de plată în mod digital, folosind o nouă funcționalitate introdusă în aplicația Home’Bank, Cerere de plată sau Split the bill. Disponibilă în meniul de plăți al aplicației de mobile banking, noua funcționalitate poate fi utilizată pentru orice tip de cheltuială comună: la restaurant, la teatru, în benzinărie, pentru călătorii și pentru multe altele.

Contents
Alina Iacomi: Cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilorCum funcționează Split the Bill în aplicația Home’Bank

Alina Iacomi: Cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilor

„Clienții ING Bank pot să-și administreze banii ușor, 100% digital, cu ajutorul aplicației Home’Bank, iar noua funcționalitate simplifică și mai mult lucrurile. Știm că timpul este o resursă importantă, astfel că ne-am dorit să le oferim clienților noștri un mod rapid și eficient de a rezolva împărțirea notei de plată sau a oricărei cheltuieli, chiar direct din aplicație, cu doar câteva click-uri.

Dacă până acum clienții ING Home’Bank puteau plăti către prietenii lor prin număr de telefon, cu această nouă funcționalitate pot și să le ceară bani prietenilor. În plus, opțiunea este însoțită de un modul complet de administrare a cererilor de plată, în care fiecare cerere inițiată sau primită este prezentată împreună cu statusul ei, cine dintre destinatari a onorat-o și cine nu și în care cererile pot fi anulate sau pot fi trimise remindere persoanelor care încă nu au plătit.

Ne bucurăm că le putem oferi clienților acest nou serviciu și vom continua să dezvoltăm aplicația Home’Bank și să căutam cele mai bune și mai rapide soluții digitale de care clienții noștri au nevoie.” susține Alina Iacomi, Tribe Lead Digital ING Bank România.

Cum funcționează Split the Bill în aplicația Home’Bank

Un client ING care dorește să împartă nota de plată în mod digital cu alți clienți ING, trebuie să urmeze câțiva pași simpli în aplicația Home’Bank:

1. Să acceseze opțiunea Cereri de plată din meniul Plăți => Alte plăți => Cereri de plată;

2. Să selecteze Trimite o cerere nouă, după care să aleagă din agendă numele persoanei/persoanelor cu care dorește să împartă nota de plată și să completeze suma care poate fi împărțită în mod egal sau diferențiat;

3. Prietenul primește o notificare push acționabilă cu un tap, prin care se loghează în Home’Bank, direct în pagina de plată, de unde poate selecta contul din care face plata.

4. În continuare, acesta trebuie doar să autorizeze plata în vederea finalizării acesteia. Dacă nu finalizează plata la momentul deschiderii notificării, are posibilitatea timp de 30 de zile să acceseze meniul Cereri de plată, tab Primite, pentru finalizare plată.

Clientul ING Bank care a inițiat cererea de plată o poate anula total sau parțial (pentru una sau mai multe persoane) intrând din nou în aplicație și ștergând numele acestora. Numărul maxim de cereri de plată este de șapte pe zi, iar suma totală dintr-o cerere trimisă către maxim 10 prieteni este de 30.000 de lei. Dacă plata nu a fost efectuată în cele 30 de zile de la primirea notificării, persoana care trebuie să plătească nu mai are acces la cerere.

Potrivit băncii, aplicația de mobile banking ING Home’Bank are un grad foarte înalt de utilizare, comparabil sau superior celui din țările vestice în care activează grupul ING: 79% dintre clienții activi ING folosesc aplicația aproape zilnic, de pe telefoanele lor mobile, iar 96% dintre toate login-urile în Home’Bank au loc în aplicația mobilă.

De asemenea, vânzările de produse și servicii bancare digitale în Home’Bank aproape s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, crescând cu 47%. Rezultatele impresionante obținute în zona vânzărilor digitale sunt datorate atât profilului digital al clienților ING, cât și impactului noului design al hub-ului de produse din ING Home’Bank, care a fost lansat la începutul anului în cadrul aplicației.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: split the bill, cereri de plata, ING, bani, digital, ING Home’Bank, Alina Iacomi, mobile banking ING Home’Bank, nota de plată
Gabriela Dinu 10/11/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Studiu GFK. Puterea de cumpărare în Europa. Top 10 țări. În România, bucureștenii, clujenii și timișorenii o duc cel mai bine
Next Article Campania de educație digitală #sigurantaonline a ajuns în școli

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?