Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Ioana Pârvu, BRD: ”Luptăm împotriva unei mentalități, care determină românii să scoată banii de pe card de la ATM și să plătească factura cu bani cash, la casierie”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Ioana Pârvu, BRD: ”Luptăm împotriva unei mentalități, care determină românii să scoată banii de pe card de la ATM și să plătească factura cu bani cash, la casierie”
Stiri de top

Ioana Pârvu, BRD: ”Luptăm împotriva unei mentalități, care determină românii să scoată banii de pe card de la ATM și să plătească factura cu bani cash, la casierie”

bankingnews.ro
Last updated: 07/04/2017 22:55
bankingnews.ro 8 ani ago
Share
SHARE

Pentru BRD, 2016 a fost un an mai bun decât 2015, din punct de vedere al creșterii numărului de carduri şi plăţi, iar cele mai spectaculoase evoluții s-au înregistrat pe e-commerce şi tehnologia contactless, a menționat, în cadrul celei de-a IV-a ediții a Conferinței „Eu plătesc cu cardul” organizată de publicația online www.BankingNews.ro, Ioana Pârvu, Director Marketing Produse şi Canale Alternative în cadrul BRD – Groupe Societe Generale.

Contents
Legea cash-back, o provocare pentru bănciCreșterea accelerată pe carduri de credit nu e îngrijorătoare. La BRD ne dorim creșteri de trei cifre pe nișa cardurilor de creditMulte tranzacții, abandonate din cauza parolei statice

„Am avut creşteri pe aceste două segmente în fiecare an, dar niciodată ca în 2016. Recent ne-am alăturat acestui carusel al ratelor pe cardul de credit, deoarece ne-am dat seama că dacă nu oferi posibilitatea de plată în rate, nu exişti. Iar această opțiune s-a văzut în cota de piaţă a băncii. Am lansat unul din cele mai bune produse de acest tip pe piață”, a completat Ioana Pârvu.

Legea cash-back, o provocare pentru bănci

În privința legii cash-back, directorul pe zona de canale alternative a BRD a atras atenția că aceasta presupune montarea de POS-uri chiar și la vânzătorii cu cifră de afaceri mică, iar provocarea BRD, care este și cel mai mare acceptator de pe piață, va fi ca odată ce a instalat POS-ul acesta să rămână activ.

„Este o provocare imensă, în condițiile în care în rural este foarte greu să bancarizezi populația. Pentru bănci, această lege ar putea conduce însă la o scădere de costuri, prin diminuarea numărului de ATM-uri. Există carduri bancare în rural, există și la pensionari. Ceea ce trebuie noi să facem este să luptăm împotriva unei mentalități, care determină românii să scoată banii de pe card de la ATM și să plătească factura cu bani cash, la casierie. Încercăm să educăm clienții în acest sens și am început să schimbăm structura agențiilor. Instalăm noi versiuni de terminale, acei roboței, și pentru a implementa acest sistem de tranzacționare acceptăm chiar și cardul altor bănci, pentru plăți, consultare sold”, a completat Ioana Pârvu.

Creșterea accelerată pe carduri de credit nu e îngrijorătoare. La BRD ne dorim creșteri de trei cifre pe nișa cardurilor de credit

Un topic al conferinței a fost creșterea aceelerată a cardului de credit și modul în care băncile se raportează la trendul din ultimul timp.

BRD, un actor bancar care a intrat recent pe acest segment nu vede în această evoluție un pericol pentru bănci, a spus Pârvu, menționând că „politica de creditare a băncilor e mult mai strictă ca în 2009 – 2010 când clienții veneau cu documente la bancă și nu știai dacă acelea sunt veniturile reale. Revenind la cardul de credit, am lansat acest produs în noiembrie, datele arată extrem de bine și sperăm ca pe viitor să avem creșteri de trei cifre pe acest segment, deoarece portofoliul nostru este încă mic. Suntem surprinși de ponderea plăților în total tranzacții”.

Directorul de canale alternative al BRD a detaliat cum se poziționează banca și pe segmentul carduri business și carduri în general, precizând că „în ceea ce privește cardurile business, anul trecut am depășit 102.000 carduri pe acest segment și ne dorim creșterea portofoliului. Per total, avem 2,3 milioane de carduri, ceea ce ne plasează pe locul 3 într-un top al băncilor pe acest segment”.

Multe tranzacții, abandonate din cauza parolei statice

Pentru a încuraja folosirea cardului la tranzacții online, BRD a îmbunătățit sistemul de logare, lansând parola dinamică. Rezultatul a fost o creștere semnificativă a tranzacțiilor. „Anterior, aveam foarte multe tranzacții cu parolă statică ce erau abandonate, deoarece până să facă plata clientul uita parola. Odată cu implementarea parolei dinamice, am dublat în circa 5 luni numarul de tranzacții”, a spus Ioana Pârvu.

O altă preocupare a băncii este educarea clienților, „inclusiv prin roboțeii de plăți montați în agenții. De-a lungul timpului am avut și programe pilot de educație financiară, în prezent ne concentrăm pe educarea clientelei prin intermediul personalului din agenții și pe educația oferită tinerilor” a mai spus directorul pe segmentul de canale alternative din cadrul BRD.

Conferința ”EU plătesc cu cardul” este un proiect dezvoltat de publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor şi Asociaţiei de Plăţi Electronice din România, în calitate de Parteneri Instituţionali, Banca Transilvania, BCR și Banca Românească – Membră a Grupului National Bank of Greece – Parteneri Principali, Visa, Mastercard, BRD – Groupe Societe Generale și Raiffeisen Bank – Parteneri, cărora le mulțumim, pe această cale, pentru implicare.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: card de credit, EU platesc cu cardul, Ioana Parvu, BRD
bankingnews.ro 07/04/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Gabriel Chenescu, Raiffeisen Bank, liderul segmentului cardurilor de credit: ”Educația financiară începe de la prima interacțiune cu clientul, încă de când încercăm să vedem ce produs i se potrivește”
Next Article Cătălin Calotă, Mastercard: ”Ratele de creștere a tranzacțiilor contactless sunt de 7 ori mai mari ca în restul Europei”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?