Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Robotul Livia de la BT® oferă clienților băncii informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania aderă la RoPay. De acum transferi bani instant, doar cu telefonul, fără IBAN
Stiri de top
Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere
Stiri de top
Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân
Stiri de top
Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie
Stiri de top
ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Robotul Livia de la BT® oferă clienților băncii informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype
Stiri de top

Robotul Livia de la BT® oferă clienților băncii informații inclusiv prin telefon, pe lângă Facebook Messenger şi Skype

Gabriela Dinu
Last updated: 23/03/2018 16:08
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Clienții BT persoane fizice au la dispoziție o modalitate în plus de a afla anumite informații de care au nevoie de la Banca Transilvania: telefonic, prin robotul Livia de la BT®.

Cu robotul Livia de la BT® se poate lua legătura non-stop, apelând numărul de call center al băncii, 0264 308 028 sau *8028, pentru următoarele detalii:
•    Suma din contul curent – deschis în lei sau în altă valută;
•    Suma din contul cardului de cumpărături STAR;
•    IBAN-ul contului curent – deschis în lei sau în altă valută
•    IBAN-ul contului cardului de cumpărături STAR
•    Suma care trebuie depusă pe cardul de cumparaturi, dar şi cea care a fost depusă în luna care este în curs

La primul apel către robot, este necesară setarea unei parole de acces, care trebuie folosită de fiecare dată când clientul ia legătura cu Livia de la BT®.

Livia de la BT® oferă, de asemenea, informații prin Facebook Messenger şi Skype, prin intermediul cărora robotul a oferit în ianuarie – februarie a.c. peste 200.000 de răspunsuri. Lansat în mai 2017, este una dintre opțiunile pe care clienții Băncii Transilvania le au la dispoziție pentru a interacționa cu banca, celelalte fiind sucursalele şi agențiile, echipa call center, platforma de întrebări şi răspunsuri Întreb BT şi social media.

You Might Also Like

Banca Transilvania aderă la RoPay. De acum transferi bani instant, doar cu telefonul, fără IBAN

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

TAGGED: Banca Transilvania, card, lei, banca, cont, BT, IBAN, robot, Livia de la BT
Gabriela Dinu 23/03/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCR oprește temporar sistemul informatic pentru alinierea la noile reglementări PSD2
Next Article Parcul logistic CTPark Bucharest se dezvoltă și devine ecologic cu ajutorul ING Bank și BERD
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania aderă la RoPay. De acum transferi bani instant, doar cu telefonul, fără IBAN

20 de ore ago

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

2 zile ago

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

2 zile ago

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?