Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: MasterCard a identificat nevoia de educatie financiara a romanilor si promoveaza campania #doarcucardul
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > MasterCard a identificat nevoia de educatie financiara a romanilor si promoveaza campania #doarcucardul
Stiri de top

MasterCard a identificat nevoia de educatie financiara a romanilor si promoveaza campania #doarcucardul

bankingnews.ro
Last updated: 04/12/2015 9:06
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

In conditiile in care in Romania doar 4,4% din totalul platilor sunt realizate prin intermediul cardurilor, MasterCard a identificat o nevoie de crestere a gradului de constientizare in randul romanilor cu privire la beneficiile acestor tipuri de plati. Astfel, incepand cu luna mai, se deruleaza campania #doarcucardul,ce vizeaza cresterea nivelului de educatie financiara, prin utilizare, dar si de responsabilizare financiara prin informareacu privire la beneficiile platilor electronice, atat la nivelul consumatorilor, cat si al economiei, se arata intr-un comunicat de presa remis BankingNews.

Campaniaeste ampla, integrand componente de PR, ATL si BTL si s-a bucurat deja de o importanta recunoastere, obtinand doua premii la Romanian PR Award 2015 – Golden Award for Excellence la categoria Comunicare Financiara si Silver Award for Excellence la categoria Social Media.De asemenea, este singura campanie din Romania nominalizata la European Excellence Awards, cea mai importanta competitie de PR si comunicare din Europa, aflandu-se pe lista scurta la categoria Finance.

Campania are doua componente majore –campaniaPlateşte cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal şi noi te premiem!, in parteneriat cu Asociatia InfoCons, prin care toate platile realizate la comerciantii din Romania cu cardurile MasterCard si Maestro sunt inscrise automat in trageri la sorti pentru peste 2.400 de premii in valoare de 1,7 milioane lei, si provocarea o luna #doarcucardul. Astfel, timp de 30 de zile, vedetele vor incerca sa utilizeze in viata de zi cu zi doar cardul, eliminand platile cash. Andi Moisescu, Andreea Esca, Teo Trandafir si Dana Rogoz sunt printre cei care s-a alaturat deja campaniei, povestind aventurile lunii #doarcucardul fanilor lor din social media.

Rolul Golin este de a promova campania MasterCard catre publicul larg, printr-o strategie complexa de media relations si prin implicarea unor influentatori in acord cu valorile brandului. Strategia a fost construita pornind de la un mix de canale care sa permita transmiterea mesajelor cheie catre o audienta cat mai larga si diversa. Astfel, au fost adaptate mesaje pentru mass-media generalista, pentru presa de business, publicatiile glossy si de lifestyle, precum si pentru social media, fiind implicati si bloggeri.

„Platile cu cardul ofera un grad ridicat de confort, siguranta si un control sporit asupra modului in care ne monitorizam si gestionam cheltuielile. De aceea, consideram ca este esentiala o campanie de constientizare cu privire la beneficiile utilizarii cardului”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard, Romania.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: card, carduri, MasterCard, Maestro, #doarcucardul
bankingnews.ro 04/12/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Didier Colin, BRD: Legea „darii in plata” va ataca elementele structurale ale economiei, distrugand valoarea proprietatilor si saracind intreaga populatie
Next Article Salvati Copiii si Alpha Bank ajuta copiii aflati in situatii vulnerabile

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?