Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: MasterCard: platile online la comerciantii romania au crescut cu 92%
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > MasterCard: platile online la comerciantii romania au crescut cu 92%
Stiri pe scurt

MasterCard: platile online la comerciantii romania au crescut cu 92%

bankingnews.ro
Last updated: 12/03/2012 13:10
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

Campaniile de promovare a platilor online cu cardul, derulate de MasterCard pe toata durata lui 2011, au generat rezultate peste asteptari – cresteri de doua sau chiar trei cifre atat ca volum, cat si ca numar al tranzactiilor la comerciantii parteneri. Campaniile au urmarit sa creeze in randul posesorilor de carduri MasterCard si Maestro obisnuinta de a plati online, oferindu-le imbolduri prin premii si reduceri.

Incepand cu luna iunie a anului 2011, MasterCard a organizat cinci campanii de educare si incurajare a comertului online, impreuna cu parteneri importanti din mai multe domenii: telecom – Orange Romania si Vodafone, transport – CFR Calatori, site-urile de discount – BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaDeal.ro, Kuponiada.ro si Vulping.ro, dar si cu primul mall online din Romania – FashionUp.ro.

„Stim cu totii ca piata comertului electronic este in plina expansiune si ca majoritatea comerciantilor ori au, ori lucreaza intens la dezvoltarea platformelor online. in 2011, una dintre prioritatile noastre a fost sa sustinem si sa promovam comertul electronic”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Romanii sunt inca reticenti la platile online. Motivele sunt clare, gestul de a plati inainte de a vedea produsul da nastere la temeri, reticente si frica de a nu fi pacalit. De asemenea, deoarece pentru majoritatea este ceva nou, suna dificil. Oare introduc bine datele?, Oare voi reusi sa completez toti pasii necesari? sunt intrebarile celor care se pregatesc de prima plata pe internet. De aceea, principala noastra directie a fost sa le aratam ca este simplu si sigur si ca pot avea si beneficii interesante”, adauga Ioana Gorganeanu.

„Un an de campanii pe diverse domenii, noua parteneri, premii de cateva sute de mii de euro, reduceri de pana la 80% si cadouri inedite – cam asa se pot descrie pe scurt demersurile MasterCard de incurajare a platilor cu cardul la comerciantii online, in 2011”, continua aceasta.

„Cea mai buna metoda de a invata este practica”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Ofertele foarte bune la comerciantii online au reprezentat pentru multi romani un motiv suficient de puternic incat sa faca prima tranzactie pe internet. Dupa aceea, intelegand ca intr-adevar nu este complicat sa platesti cu cardul pe internet, au devenit interesati de aceasta posibilitate de face cumparaturi. Campaniile MasterCard, in contextul unei evolutii foarte bune a comertului online, au determinat cresterea tranzactiilor cu carduri pe internet.

Numarul tranzactiilor online cu MasterCard si Maestro la comercianti romani si internationali a crescut, in 2011, cu 50%. Tendinta de crestere este si mai evidenta in cazul comertului electronic intern (carduri emise in Romania, folosite la comerciantii online romani), unde tranzactiile au fost cu 92% mai numeroase”, explica Gabriel Ghita.

MasterCard si CFR Calatori – crestere de peste 7 ori

Pana la sfarsitul anului 2011, CFR Calatori si MasterCard au acordat o reducere de 10% (respectiv 25%, din noiembrie), pentru biletele platite online cu un card MasterCard sau Maestro, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Daca in primele luni, rulajele pe platforma de e-commerce a CFR Calatori au crescut cu 350%, la finalul campaniei cifra s-a dublat, ajungand la 730%.

„in perioada iunie-decembrie 2011, romanii au efectuat tranzactii pe platforma e-commerce a CFR Calatori in valoare de 1,5 milioane RON, ceea ce a reprezentat un record”, explica Gabriel Ghita. „Raportat la aceeasi perioada a anului 2010, campania noastra a starnit interesul in randul posesorilor de carduri MasterCard si Maestro si i-a convins sa plateasca online. Acesta este si motivul pentru care am extins perioada campaniei si am crescut discount-ul de la 10% la 25%.”

MasterCard si site-urile de discount – crestere de 25 de ori

incepand cu luna octombrie si pana la sfarsitul anului 2011, MasterCard a oferit reduceri suplimentare pe cinci site-uri importante de discount, pentru toti posesorii de carduri Maestro. Conform datelor MasterCard, promotiile pe site-urile de reduceri au generat o crestere spectaculoasa, de aproximativ 2500%, in comparatie cu perioada anterioara campaniei.

„Cardul Maestro este un produs financiar foarte sigur, simplu si practic. Posesorii de Maestro il folosesc zi de zi pentru cumparaturi sau retrageri de numerar”, spune Gabriel Ghita. „Ne-am gandit ca acestor clienti le va placea sa il utilizeze si pentru plati pe internet, in consecinta, am ales sa il promovam si prin campania pe site-urile de discount. Acest domeniu, cu o crestere anuala rapida si unde plata se face preponderent cu cardul, poate fi considerat o campanie de educare prin utilizare”, concluzioneaza Gabriel Ghita.

MasterCard si segmentul telecom – crestere de 50%

si pe segmentul telecom, MasterCard a dezvoltat parteneriate cu Orange si Vodafone. Pe langa avantajul de a plati factura la telefon in doar cateva secunde, posesorii de carduri Maestro au primit beneficii suplimentare – premii sau minute si SMS-uri gratuite.

„Plata online a facturilor de utilitati este un serviciu avantajos pentru consumatori, care pune accentul pe rapiditate si confort. Toti avem facturi de platit, dar este mult mai convenabil sa le putem plati de acasa, fara sa ne facem griji ca trebuie sa ne deplasam, eventual pe o vreme neprietenoasa, la vreun oficiu sau sa ne grabim pentru a ajunge in timpul orelor de program, cheltuind si bani pentru deplasarea respectiva. Dezvoltarea acestui segment asigura beneficii pentru toti participantii, iar implicarea MasterCard vine tocmai pentru a le intari: posesorii de carduri economisesc timp si energie, iar furnizorii de servicii isi diminueaza costurile. Nu in ultimul rand, platind online cu cardul consumatorii au un motiv in plus sa opteze pentru factura electronica, ajutand astfel si la protejarea mediului inconjurator ”, adauga Gabriel Ghita.

„Campania a generat o crestere de 50%, care, in contextul actual de piata, pune accent pe nevoia romanilor de a avea la dispozitie metode de plata rapide, sigure si flexibile. Daca la inceput existau

unele retineri, tot mai multi utilizatori de telefonie mobila s-au convins ca plata online este sigura, iar inregistrarea in sistemul 3D secure a cardului este o masura simpla, de protectie suplimentara.  ”

MasterCard si FashionUp – crestere de aproape 3 ori

Pana la sfarsitul lunii decembrie 2011, MasterCard a derulat campania Cumparaturi cu parfum de Sarbatori, pe mall-ul virtual FashionUp. Toti cei care au facut cumparaturi in valoare de peste 100 lei, platind cu un card MasterCard sau Maestro, au putut alege un parfum cadou. Acest cadou surpriza a complementat discount-ul obisnuit, oferit celor care platesc cu MasterCard sau Maestro – de 5% sau de 10% din valoarea produselor.

„Am vrut sa le facem o surpriza clientilor nostri, posesori de MasterCard sau Maestro, si sa le aducem o bucurie de Sarbatori”, spune Ioana Gorganeanu. „Ideea noastra a fost foarte bine primita, drept dovada numarul tranzactiilor cu MasterCard si Maestro pe FashionUp.ro a crescut de aproape trei ori.”

Parteneriatul dintre MasterCard si FashionUp a inceput din luna septembrie 2009 – cumparaturile cu MasterCard sau Maestro aduc un discount de 5% la orice produs, iar in cea de-a doua saptamana a fiecarei luni reducerea creste la 10%.

You Might Also Like

Ce comisioane de retragere numerar plătești când scoți bani de la bancomat: analiza băncilor din România. Cum eviți comisioanele – sfaturi și comparații

FOTO. BCR lansează prima bancă mobilă 100% electrică din România și extinde astfel efortul de incluziune financiară a comunităților locale. Dana Dima: Împreună cu oamenii din aceste comunități putem construi o Românie mai prosperă și mai pregătită pentru provocările economice

Wizz Air elimină plățile în numerar și va accepta, de la 1 aprilie, doar tranzacții cu cardul la bordul avioanelor sale

Adio, Visa și Mastercard. Bine ai venit, Wero, prima soluție de plată unificată din Europa! Avem lista băncilor partenere, două sunt prezente și în România

BCR lansează carduri de debit virtuale, care pot fi obținute și utilizate instant din aplicația George. Cum activezi un card digital?

TAGGED: MasterCard, Vodafone, Maestro, MasterCard Europe., CFR Calatori, Orange, FashionUp
bankingnews.ro 12/03/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Germania pune presiune pe BCE, pentru a retrage bani din piata
Next Article Visa: Romanii vor sa plateasca taxele cu cardul dar fara comisioane

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Ce comisioane de retragere numerar plătești când scoți bani de la bancomat: analiza băncilor din România. Cum eviți comisioanele – sfaturi și comparații

o lună ago

FOTO. BCR lansează prima bancă mobilă 100% electrică din România și extinde astfel efortul de incluziune financiară a comunităților locale. Dana Dima: Împreună cu oamenii din aceste comunități putem construi o Românie mai prosperă și mai pregătită pentru provocările economice

2 luni ago

Wizz Air elimină plățile în numerar și va accepta, de la 1 aprilie, doar tranzacții cu cardul la bordul avioanelor sale

2 luni ago

Adio, Visa și Mastercard. Bine ai venit, Wero, prima soluție de plată unificată din Europa! Avem lista băncilor partenere, două sunt prezente și în România

8 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?