Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: ING Bank România a lansat ING SoftPOS, aplicația care permite oricărui comerciant să renunțe la POS și să încaseze plăți cu telefonul mobil
Share
Notification Show More
Latest News
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Banca Transilvania, creștere semnificativă a activității în primele 3 luni din 2025, cu 130.000 de clienți noi. Cum vede Ömer Tetik România după alegerile de duminică: ”așteptăm finalizarea incertitudinilor politice și implementarea reformelor structurale. România are o economie mult mai dezvoltată decât în alți ani, ceea ce ne face încrezători că vom trece cu bine peste această perioadă de turbulențe”
Stiri de top
De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură
Opinii Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > ING Bank România a lansat ING SoftPOS, aplicația care permite oricărui comerciant să renunțe la POS și să încaseze plăți cu telefonul mobil
Stiri de top

ING Bank România a lansat ING SoftPOS, aplicația care permite oricărui comerciant să renunțe la POS și să încaseze plăți cu telefonul mobil

Gabriela Dinu
Last updated: 15/02/2022 12:22
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
ING SoftPOS poate fi obținut rapid, inclusiv de către comercianții care nu sunt deja clienți ING
SHARE
ING SoftPOS poate fi obținut rapid, inclusiv de către comercianții care nu sunt deja clienți ING

ING Bank România a lansat ING SoftPOS, aplicația care transformă dispozitivele mobile cu sistem de operare Android într-un POS, care acceptă plăți contactless efectuate cu cardul, telefonul sau orice alte accesorii de plată dotate cu tehnologia NFC.
ING SoftPOS oferă toate funcționalitățile unui POS clasic și este potrivit pentru orice tip de afacere. Comercianții pot accepta plăți oricând și oriunde le permite conexiunea la internet a telefonului mobil.

Contents
Cum funcționează ING SoftPOS?Nivel ridicat de securitate pentru comercianți și clienți cu ING SoftPOS

„ING SoftPOS reprezintă o alternativă modernă și practică, în special pentru antreprenorii care au nevoie de mobilitate pentru desfășurarea și dezvoltarea afacerii lor. Astfel, aceștia nu vor mai avea nevoie de terminale de plată, pentru că toate tranzacțiile se vor putea efectua prin intermediul telefonului mobil. În plus, vor beneficia de costuri reduse și zero taxe pentru închiriere sau administrare.

Antreprenorii sunt oameni care se află într-o continuă mișcare și se bazează tot mai mult pe dispozitivele mobile pentru gestionarea afacerii lor. ING SoftPOS completează ecosistemul nostru de soluții de plată și reafirmă strategia noastră de a oferi soluții digitale, cu un nivel ridicat de securitate, disponibile oriunde și oricând.”, a explicat Crina Nicolae, director dezvoltare carduri în cadrul ING Bank România.

Cum funcționează ING SoftPOS?

Plățile prin intermediul aplicației ING SoftPOS sunt simple și sunt procesate rapid. Comerciantul introduce suma de plată, iar cumpărătorul apropie telefonul mobil sau cardul de dispozitivul acestuia. Aplicația procesează plata, iar comerciantul primește confirmarea plății electronic, fără consum de hârtie, pe care o poate trimite clientului prin cod QR sau e-mail, dacă acesta dorește.
Prin ING SoftPOS, comerciantul are acces 24/24 și în timp real la istoricul plăților, evoluția vânzărilor, administrarea utilizatorilor și extragerea de rapoarte.

Nivel ridicat de securitate pentru comercianți și clienți cu ING SoftPOS

La fel ca toate soluțiile de plată ING, ING SoftPOS îndeplinește cele mai înalte standarde de securitate. În consecință, ING furnizează soluția prin două aplicații separate: ING SoftPOS – certificată CPoC (Contactless Payments on COTS) și ING SoftPOS PIN PAD – o aplicație dedicată capturării și criptării PIN-ului plătitorilor, certificată de instituții acreditate de Visa și Mastercard. Soluția în doi pași conferă siguranță comercianților și clienților, însă nu complică experiența de plată pentru client.
ING SoftPOS poate fi obținut rapid, inclusiv de către comercianții care nu sunt deja clienți ING.

„Ne bucurăm că, împreună cu partenerii noștri de la ING Bank România, venim în sprijinul IMM-urilor și al consumatorilor cu o soluție de plată inovatoare, care permite efectuarea de plăți contactless, fără a mai fi nevoie de echipamente suplimentare. Aplicația ING SoftPOS respectă standardele stricte de securitate din industria plăților, este ușor de instalat și poate fi folosită cu succes într-o varietate de afaceri, începând cu plata la livrare în comerțul online, în piețe agroalimentare, târguri, cafenele, restaurante, până la micii comercianți stradali, spectacole sau evenimente sportive. Nu doar că viața comerciantului devine mai simplă, dar își poate crește încasările, pentru că nu mai este condiționat de o anumită locație și poate accepta plăți digitale oriunde și oricând. ”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager România în cadrul Visa.

„Reducerea cozilor, mai ales în orele de vârf, plata la livrare, acceptarea plăților cu cardul la evenimentele sportive sau de divertisment sunt câteva dintre beneficiile pe care o astfel de soluție le oferă, extinzând astfel zonele de utilizare ale plăților contactless și sprijinind incluziunea financiară. Soluția este dezvoltată special pentru nevoile micilor afaceri, care vor găsi beneficii imediate prin reducerea costului de întreținere și acceptarea cu ușurință a plăților contactless, folosind un simplu smartphone. Totodată, pentru posesorii de carduri, plata contactless este cea mai convenabilă metodă de plată, datorită nivelului de securitate ridicat și al modului simplu și rapid în care se realizează. ”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Aplicația ING SoftPOS a fost dezvoltată în parteneriat cu Payten Services Romania și SoftPos sp z o.o. și este susținută de Visa și Mastercard.

You Might Also Like

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

Banca Transilvania, creștere semnificativă a activității în primele 3 luni din 2025, cu 130.000 de clienți noi. Cum vede Ömer Tetik România după alegerile de duminică: ”așteptăm finalizarea incertitudinilor politice și implementarea reformelor structurale. România are o economie mult mai dezvoltată decât în alți ani, ceea ce ne face încrezători că vom trece cu bine peste această perioadă de turbulențe”

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

TAGGED: antreprenori, Cosmin Vladimirescu, IMM, comercianti, card, Elena Ungureanu, ING Bank, piete, Visa, incluziune financiara, POS, telefonul mobil, MasterCard, solutii de plata, contactless, NG SoftPOS, plati contactless, Crina Nicolae, NFC
Gabriela Dinu 15/02/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Florin Cîțu spune că avem risc major de recesiune. „Economia a încetinit în T4. Deja suntem într-un tăvalug”
Next Article Daniel Dăianu: O invazie a Ucrainei de către Federaţia Rusă ar avea consecinţe grele, puţin spus severe. Probabil băncile centrale vor fi mai precaute cu paşii de ridicare a ratelor de politică monetară

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

4 ore ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

4 ore ago

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

o zi ago

Banca Transilvania, creștere semnificativă a activității în primele 3 luni din 2025, cu 130.000 de clienți noi. Cum vede Ömer Tetik România după alegerile de duminică: ”așteptăm finalizarea incertitudinilor politice și implementarea reformelor structurale. România are o economie mult mai dezvoltată decât în alți ani, ceea ce ne face încrezători că vom trece cu bine peste această perioadă de turbulențe”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?