BT Pay are o nouă funcţionalitate, destinată gestionării şi plăţii facturilor. Noua facilitate simplifică gestionarea facturilor: permite plata acestora atât prin conectarea la contul furnizorului, cât şi prin scanarea facturilor. Clienţii vor putea vedea în aplicaţie inclusiv facturile scadente şi istoricul plăţilor. Prin Banca Transilvania s-au plătit lunar în acest an peste 1 milion de facturi de utilităţi – prin BT24, NeoBT, automate de plăţi, bancomate şi serviciul Direct Debit. Prin BT Pay, facturile pot fi plătite prin conectarea în aplicaţia băncii a contului furnizorului de utilităţi sau prin scanarea facturii.
Facilitatea are trei tipuri de opţiuni:
• Gratuit: pentru plata a până la 4 facturi de utilităţi/lună la furnizorii standard;
• Facturi Plus: pentru plata a până la 8 facturi de utilităţi/lună. Abonamentul este de 5 lei/lună;
• Facturi Nelimitate: pentru un număr nelimitat de plăţi de facturi, însemnând 15 lei/lună.
„Completăm super-app-ul BT Pay cu o funcţionalitate esenţială, care răspunde unei nevoi de bază, plata facturilor de utilităţi. Suntem convinşi că se va număra în scurt timp printre opţiunile preferate pentru plata facturilor. BT Pay este o experienţă în sine, cu un întreg <customer journey> online: card digital în aplicaţie, plăţi contactless la comercianţi şi online, transferuri P2P, retrageri de bani cardless de la bancomat, emitere de card de credit full online etc., iar de acum, şi facturile. Totul într-un singur loc. De la lansarea din 2018, BT Pay a format şi schimbat comportamente, cum ar fi plata cumpărăturilor, care a trecut tot mai mult de la cardul fizic la plata cu telefonul, precum şi modul de a transfera bani, folosind doar numărul de telefon”, declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Opţiunea Plăţi facturi va fi disponibilă gradual, mai întâi pe telefoane cu iOS, iar în a doua jumătate a lunii noiembrie, pe cele cu Android. BT Pay are acum peste 1,7 milioane de utilizatori, +80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.