Discrepanta majora dintre principiile de selectie a clientilor Private Banking creeaza confuzii si invaluie in mister piata autohtona de profil. Pentru anul acesta este de asteptat ca segmentul de produse si servicii premium pentru clientii de top sa inceapa un amplu proces de castigare a unei identitati originale.
”Nu asteptam o majorare cantitativa semnificativa a pietei, dar ne asteptam la o crestere calitativa, o continuare a maturizarii pietei locale atat din punct de vedere al competitiei cat si prin prisma asteptarilor clientilor”, puncteaza Razvan Furtuna, directorul diviziei de Private Banking a BCR. Printre randuri, oficialul liderului segmentului de servicii de Private Banking din Romania vorbeste despre o asezare pietei de profil.
Interesant este faptul ca segmentul de Private Banking pare a fi profitabil pentru bancile autohtone, in conditiile in care numarul de clienti si valoarea activelor administrate s-a majorat de la an la an. Nici 2013 nu va face nota discordanta de la aceasta evolutie pozitiva consemnata in ultimii ani, bancherii estimand chiar si cresteri de doua cifre ale portofoliilor.
Razvan Furtuna (BCR), Mihail Ion (Raiffeisen Bank), Anca Craciun (Banca Transilvania), Anca Eremia (UniCredit Tiriac Bank), Sorin Dragulin (RBS Romania) si Dan Grigoriu (Banca Romaneasca) prezinta in cadrul studiului de piata ”Cum a evoluat piata de Private Banking in 2012 si ce estimari au bancile pentru 2013” amanunte despre bilantul inregistrat de bancile autohtone pe segmentul serviciilor de Private Banking si strategiile de dezvoltare ale institutiilor de credit pentru aceasta nisa de piata.
Analiza, disponibila contra cost, valoreaza 29,99 euro si poate fi achizitionata accesand linkul www.bankingnews.ro. Plata studiului de piata se poate realiza cu cardul bancar prin intermediul portalului securizat Paypal sau prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme pe care o puteti solicita la adresa de e-mail gabriela.dinu@bankingnews.ro.