Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienti pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numarul de tranzactii realizate pe internet a depasit 1,77 de milioane. Banca a inregistrat o crestere cu 30% a numarului de clienti in 2012.
Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking in 2005, iar in 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design [i functionalit`]i \mbun`t`]ite, prima platforma din Romania care personalizeaza interactiunea cu clientii, conform situatiei din conturile lor.
“Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clientilor (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una castigatoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat si apreciat de clientii nostri, iar banca inregistreaza rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti persoane fizice la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank a fost recompensata cu premii importante de catre revista eFinance pentru dezvoltarea serviciului de internet banking si mobile banking in 2012 : banca are cei mai multi utilizatori de internet banking 660.000, cel mai mare numar de persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online – 597.500 si a inregistrat cele mai bune rezultate ale serviciului de mobile banking. Raiffeisen Bank a cunoscut o crestere importanta atât in ceea ce priveste numarul de clienti (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aprox 31%) cât si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).