Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Recomandările BCR privind utilizarea în siguranță a serviciilor bancare pe fondul răspândirii coronavirusului
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Recomandările BCR privind utilizarea în siguranță a serviciilor bancare pe fondul răspândirii coronavirusului
Stiri de top

Recomandările BCR privind utilizarea în siguranță a serviciilor bancare pe fondul răspândirii coronavirusului

Gabriela Dinu
Last updated: 13/03/2020 14:55
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

În contextul pandemiei provocate de coronavirus, Banca Comercială Română face o serie de precizări și recomandări pentru clienți. BCR îndeamnă la respectarea cu strictețe, mai ales în această perioadă, a regulilor de igienă și de prevenire a răspândirii virusurilor.

Lista recomamdărilor întocmită de reprezentanții BCR

  • Aveți grijă de comunitatea din jurul vostru, dacă ați călătorit în țări sau zone afectate de coronavirus și evitați deplasările în spațiul public, inclusiv in agențiile bancare;
  • Respectați cu strictețe regulile de izolare și carantină recomandate de autoritățile publice, pe care BCR le sprijină activ ca protecție a întregii comunități;
  • Respectați regulile afișate la intrarea în unități, mai ales cu privire la numărul de persoane care pot fi deservite în același timp, precum și indicațiile personalului;
  • Păstrați o distanță sigură, de cel puțin 1,5 metri, față de persoanele din unitatea bancară – clienți sau angajați;
  • Spălați-vă pe mâini ori de câte ori aveți ocazia, cel puțin 20 de secunde și utilizați cât mai des substanțe dezinfectante și imediat după utilizarea unor suprafețe sau obiecte de contact public – hârtii, contracte, bancomate, clanțe, mânere, balustrade, bare de sprijin sau altele;
  • Dezinfectați periodic lucrurile personale pe care le folosiți în spațiul public: telefon mobil, cartea de identitate, carduri bancare sau de alt tip;
  • Evitați atingerea fețelor cu mâinile și contactul fizic direct cu alte persoane, prin gesturi cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrățisările, sărutul obrajilor sau al mâinilor;
  • Folosiți acum, mai mult decât oricând, serviciile digitale bancare. BCR oferă, prin George, o gamă completă de servicii bancare curente, 100% online: deschidere de cont curent cu card atașat, ce poate fi trimis la domiciliu, credit online de nevoi personale, refinanțare online pentru alte credite, management carduri, asigurări, plată facturi, asset-management. Prin George, aveți acces 24/7 la propriile resurse financiare, aplicația fiind accesibilă de pe orice calculator, smartphone și tabletă;
  • Utilizați cu încredere toate resursele alternative de verificare și gestionare a serviciilor și produselor voastre. Suntem disponibili non-stop la ContactCenter BCR, apelând *2227 de pe orice telefon mobil din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale. Clienţii care ne apelează telefonic pot beneficia 24/7 de următoarele servicii, în regim de siguranță: Verificare cont curent; Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking; Asistență de urgență pentru carduri; Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.
  • Folosiți mijloacele moderne de plată contactless, în special în transportul public. La metrou, de exemplu, puteți să intrați fără să atingeți nimic, după ce am finalizat recent, împreună cu Metrorex, implementarea noii soluții de plată cu cardul contactless, dar și cu dispozitivele ce permit plata NFC (telefoane, ceasuri inteligente). Astfel, în toate cele 53 de stații de metrou din București, din care 43 cu acces modernizat și 10 stații cu acces prin turnichete, plata cu cardurile contactless Mastercard/VISA este posibilă pentru orice posesor de card, indiferent de banca emitentă, fără niciun comision. O soluție similară de plată direct în mijloacele de transport a fost introdusă de BCR în alte 12 orașe din țară: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Oradea, Pitești, Ploiești, Buzău, Baia Mare, Râmnicu-Valcea, Resița și Sighișoara.
  • Rețeaua noastră extinsă de automate bancare, cea mai mare din țară, este monitorizată permanent, pentru a asigura alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: BCR, plati contactless, George BCR, coronavirus
Gabriela Dinu 13/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Efectele pandemiei de coronavirus asupra piețelor financiare. Din ce zone provin cele mai mari riscuri?
Next Article Peste 10.000 de firme din România cer măsuri urgente pentru depășirea provocărilor aduse de criza coronavirusului. 22 de măsuri prin care Guvernul și Parlamentul pot susține mediul de afaceri

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?