Serge Offers, CFO-ul ING Bank România în ultimii trei ani și jumătate, va prelua rolul de Head of Business Banking și Deputy CEO începând cu 1 februarie, anunță instituția de credit cu acționarist olandez într-un comunicat de presă. În această funcție, Serge va fi responsabil pentru dezvoltarea diviziei de Business Banking, ce răspunde nevoilor financiare ale antreprenorilor cu o cifră de afaceri anuală de maximum 100 de milioane de euro (450 de milioane de lei).
„În ultimii ani, Serge a avut un rol esențial în definirea și implementarea direcției strategice pentru ING Bank România. Întrucât Bogdan Boteanu a preluat un rol în cadrul grupului ING, am încredere că Serge va conduce cu succes dezvoltarea diviziei noastre pentru antreprenori, cu accent pe digitalizare și experiența clienților”, a precizat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
Anterior, Serge Offers a ocupat mai multe roluri de management la sediul central al ING Group. Printre acestea, a condus echipele External & Regulatory Reporting, având o expertiză solidă în domeniul financiar și de reglementare. În perioada petrecută în România, Serge a fost deosebit de apropiat de comunitatea de afaceri, prin funcțiile sale actuale de președinte al Camerei de Comerț Româno – Olandeze și de membru fondator și vicepreședinte al Camerei de Comerț pentru Diversitate din România.
„Sunt nerăbdător să încep acest nou rol și să conduc o echipă atât de frumoasă și motivată. Segmentul antreprenorial este important pentru ING România și vom continua să dezvoltăm soluții, produse și servicii digitale relevante pentru clienții noștri. Antreprenorii au nevoie de un partener puternic în domeniul bancar, care să le ofere predictibilitate, know-how și instrumentele potrivite pentru a-și desfășura afacerile eficient și cu succes”, a menționat Serge Offers, Head of Business Banking ING Bank Romania.
Succesorul său în funcția de Chief Financial Officer al ING Bank România va fi anunțat în perioada următoare. ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.