UniCredit Bank este prima bancă din România care va oferi angajatorilor un card pentru acordarea tichetelor de masă în format electronic – Card Meniu, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit. Banca a definitivat procesul de autorizare ca emitentă de tichete de masă pe suport electronic în luna aprilie a.c.
Cardul va fi emis sub licenţă Visa, beneficiind, astfel, de avantaje caracteristice unui card bancar, şi este destinat utilizării la nivel naţional pentru achiziţionarea de produse alimentare în reţeaua comercianţilor parteneri care afişează sigla “Card de masă”, ’’Tichet de masă electronic’’ sau „Card Meniu”.
Cardul Meniu de la UniCredit Bank reprezintă o noutate pentru piaţa bancară românească, oferind numeroase beneficii atât angajatorilor, cât şi salariaţilor acestora şi deschizând, totodată, noi oportunităţi.
„Continuăm să ne poziţionăm în prima linie a inovaţiei pe piaţa bancară românească şi suntem bucuroşi să putem oferi acum clienţilor noştri companii şi acest instrument modern de acordare a beneficiilor, care le asigură avantaje nete de costuri, flexibilitate şi siguranţă. Mai mult, cu această lansare facem un pas înainte către momentul, deloc îndepărtat în viziunea noastră, în care cardul de salariu şi cel de acordare a tichetelor de masă vor migra pe acelaşi suport de plastic şi, de ce nu, pe telefonul mobil, simplificând viaţa utilizatorilor şi a angajatorilor lor”, a declarat Daniel Ghiulea, Director Produse şi Segmente în cadrul UniCredit Bank.
„Ne bucură interesul băncilor din România de a intra pe piața tichetelor de masă și de a pune la dispoziția companiilor o alternativă modernă la clasicele tichete de masă pe suport de hârtie. UniCredit a dat startul cu <<Card Meniu>>, primul card de masă Visa emis de bănci, care oferă toate avantajele în ceea ce privește siguranța și simplitatea în utilizare. UniCredit face astfel posibilă o premieră nu numai pentru sectorul bancar din România, ci și pentru întreaga regiune, ceea ce plasează România alături de piețe dezvoltate din Europa unde există astfel de produse bancare, precum Italia, Spania, Belgia sau Finlanda”, a declarat Cătălin Creţu, director general pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia al Visa Europe.
Concret, principalele avantaje de care se bucură angajatorii care vor oferi salariaţilor lor Carduri Meniu de la UniCredit Bank se referă la eficienţa sporită din punct de vedere al costurilor, la simplificarea procesului de distribuţie a beneficiilor pe care le oferă salariaţilor precum şi la siguranţa specifică serviciilor bancare. Astfel, Cardul Meniu se distribuie o singură dată, având perioada de valabilitate de 3 ani şi este alimentat periodic cu sumele reprezentând contravaloarea tichetelor de masă cuvenite. Alimentarea cardului se face în aceeaşi zi pentru plăţile efectuate până la ora 16 sau a doua zi lucrătoare la prima oră pentru plăţile efectuate după ora 16. Sumele neutilizate în perioada de valabilitate de către angajaţi vor fi returnate angajatorilor. Nu în ultimul rând, administrarea prin intermediul Business Net, aplicaţia de online banking oferită companiilor de către UniCredit Bank, asigură companiilor siguranţa datelor lor (care sunt transmise băncii într-un mediu securizat), dar şi simplitate, emiterea şi administrarea cardurilor pentru acordarea tichetelor de masă realizându-se electronic.
În acelaşi timp, pentru angajaţi, avantajele utilizării Cardul Meniu de la UniCredit Bank constau în flexibilitatea tranzacţiilor, în condiţiile în care, spre deosebire de tichetele clasice pe format de hârtie, se elimină problema restului sau a cumpărăturilor suplimentare pentru a întregi suma, precum şi în comoditatea şi siguranţa sporite în utilizare. Astfel, cardul de masă dispune de cip şi de tehnologia contactless şi poate fi blocat rapid în caz de pierdere sau furt, pentru siguranţa banilor angajaţilor. Ca toţi clienţii băncii, si posesorii Cardului Meniu beneficiază de asistenţă telefonică disponibilă non-stop prin intermediul Contact Center-ului şi de o retea extinsa de ATM-uri unde îşi pot consulta gratuit soldul şi tranzacţiile efectuate. La fiecare alimentare, angajaţii pot primi SMS cu informare asupra soldului şi a alimentării şi, în mod opţional, pot primi şi informări înainte de expirarea sumelor disponibile pe card.