Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UniCredit Bank a îmbunătăție aplicația de Mobile Banking. Alexandru Mihalache: ”Utilizarea serviciului face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > UniCredit Bank a îmbunătăție aplicația de Mobile Banking. Alexandru Mihalache: ”Utilizarea serviciului face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit”
Stiri de top

UniCredit Bank a îmbunătăție aplicația de Mobile Banking. Alexandru Mihalache: ”Utilizarea serviciului face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit”

Cornel Dinu
Last updated: 25/04/2016 15:01
Cornel Dinu 9 ani ago
Share
SHARE

Clienţii UniCredit Bank îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, fără cozi și accesibilă din orice loc s-ar afla, cu ajutorul aplicaţiei Mobile B@nking. Cu aplicația Mobile B@nking de la UniCredit clienţii pot realiza o gamă complexă de operaţiuni, cu minimum de efort și în condiții de singuranță deplină, se arată într-un comunicat de presă remis de UniCredit Bank.

„În era tehnologiei, oamenii îşi doresc să obțină lucrurile uşor, rapid, fără drumuri inutile şi fără constrângeri legate de program. La UniCredit ne dorim să ţinem pasul cu aceste nevoi şi să le oferim clienţilor noştri soluţiile care răspund cel mai bine exigenţelor lor. Tocmai de aceea, am îmbunătăţit aplicaţia Mobile B@nking, completând funcţionalităţile oferite în aşa fel încât utilizarea ei face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit, deschisă mereu și accesibilă de oriunde. Totul este la îndemâna utilizatorilor la orice oră din zi: ştiu imediat câți bani au în cont, pot trimite ușor bani, îşi pot plăti facturile și urmări creditele şi economiile”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking.

Mobile B@nking de la UniCredit include o serie de caracteristici unice pe piaţa bancară din România: reunește în cadrul aceleiaşi aplicaţii modulele de Mobile B@nking şi Mobile Token, precum și o serie de funcționalități utile – o hartă interactivă care îi ajută pe utilizatori să găsească uşor cel mai apropiat ATM UniCredit, un calculator pentru schimb valutar sau informaţii despre cum se poate intra rapid în contact cu banca. Toate aceste servicii pot fi utilizate fără logare.

Accesul în propria sucursală virtuală se realizează simplu, prin introducerea unui cod PIN, care garantează siguranța și confidențialitatea tranzacțiilor efectuate. Aici clienții au la dispoziție o gamă variată de servicii bancare: plăți în lei, transferuri între conturi, plata utilităților cu scanarea codului de bare de pe factură sau realizarea de schimburi valutare. Acestora li se adaugă funcții îmbunătățite precum posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la tranzacțiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor și creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi. Mai multe informaţii despre Mobile B@nking de la UniCredit sunt disponibile pe: http://sucursala.comunicareunicredit.ro/ şi www.unicredit.ro.

De asemenea, Mobile B@nking a fost proiectată special pentru dispozitivele cu ecran tactil, putând fi folosită foarte simplu şi intuitiv utilizând o multitudine de gesturi tactile. Prin glisarea ecranului în jos se poate efectua rapid o plată, prin glisarea (swipe) stânga sau dreapta se pot accesa tranzacţiile efectuate cu cardul sau economiile şi creditele. Aplicaţia este disponibilă pentru telefoanele şi tabletele cu sistem de operare Android, iOS şi Windows.

Dezvoltarea aplicaţiei va continua prin adăugarea de noi funcţionalităţi. Astfel, în scurt timp va fi adăugată opţiunea de autentificare în aplicație prin scanare de amprentă, ridicând astfel standardele de securitate oferite de acest serviciu. Tot în 2016 utilizatorii vor avea acces la un modul de gestionare a cheltuielilor care îi va ajuta să îşi poată stabili bugete maxime de cheltuieli lunare împărţite pe categorii, vor putea urmări dacă reuşesc să le respecte şi îşi vor putea stabili obiective de economisire.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Unicredit Bank, Alexandru Mihalache, mobile banking, Unicredit
Cornel Dinu 25/04/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article ProCredit Bank mizează pe o femeie la conducerea instituției. Antje Marielle Gerhold este noul director general al băncii
Next Article Peste 10.000 de elevi au participat la ABT Financiar, cel mai mare program de educație financiară pentru elevi organizat de Banca Transilvania

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?