Visa Inc. a dezvoltat cel mai sofisticate tehnologii de plată şi le-a lansat la Rio 2016, cu ocazia aniversării a 30 de ani de când este partener oficial al Jocurilor Olimpice şi Paralimpice. Compania care operează cea mai mare reţea de plăţi din lume va trimite la Rio cea mai numeroasă echipă Visa de atleţi din istoria Jocurilor Olimpice, din care fac parte şi sportivi refugiaţi care vor concura substeagul olimpic.
Visa a dezvoltat cel mai modern sistem de plăţi din punct de vedere tehnologic utilizat vreodată la Jocurile Olimpice.
Având la dispoziţie aproximativ 4.000 de terminale de plată cu tehnologia NFC, instalate în principalele locaţii de la Jocurile Olimpice, fanii şi sportivii pot beneficia de o serie de noi opţiuni pentru a plăti la Rio 2016, cum ar fi:
Inelul Visa care permite efectuarea de plăţi: toţi cei 60 de sportivi din echipa Visa de la Jocurile Olimpice vor primi noile dispozitive wearable care au încorporată tehnologia NFC și sunt securizate prin serviciul de tokenizare, una dintre cele mai recente inovaţii Visa care nu necesită conectarea la o sursă de energie electrică pentru a funcţiona.
Brăţara contactless Pulseira Bradesco: creată de Visa în colaborare cu banca braziliană Bradesco, brăţara este ajustabilă, rezistentă la apă şi la transpiraţie şi poate fi utilizată pentru plăți în locaţiile olimpice. Brăţările vor fi distribuite către 3.000 de fani selectaţi, angajaţi şi participanţi.
Ceasul Bellamy de la Swatch: Visa a încheiat un parteneriat cu Swatch pentru a crea primul ceas contactless disponibil consumatorilor din Brazilia. Acesta poate fi utilizat pentru plăți și achiziţionat în magazinele din parcul olimpic.
Ce fel de olimpiceşti?
Cu scopul de a introduce fanii în atmosfera Jocurilor Olimpice de la Rio 2016, Visa a lansat quiz-ul «Ce fel de olimpiceşti?»pentru a descoperi identitatea olimpică a jucătorului prin intermediul alegerilor, trăsăturilor de caracterşi al personalităţii. Quiz-ul este în prezent disponibil pe şase pieţe – Norvegia, Spania, Italia, Franţa, Bulgaria şi Polonia.
ECHIPA VISA
Începând cu anul 2000, Visa a susţinut peste 300 de sportivi olimpici în cadrul programului“Echipa Visa”, oferind acestora echipamentele, resursele şi sprijinul de care au nevoie pentru a face performanţă. Anul acesta, la Rio 2016 participă cea mai numeroasă şi variată echipă Visa de până acum, formată din 60 de atleţi şi doi antrenori.
Echipa Visa include:
• 21 de ţări reprezentate, precum şi refugiaţii olimpici
• 25 de sporturi reprezentate
Sportivii refugiaţi
Incluziunea şi acceptarea sunt în centrul valorilor olimpice și, în semn de recunoaștere a acestor idealuri, Comitetul Internațional Olimpic a acordat șansa de a participa la competiţia de la Rio unui număr de zece sportivi refugiați. Visa îi sprijină, inclusiv prin parteneriatul încheiat cu doi antrenori, pe aceşti zece sportivi din Sudanul de Sud, Siria, Congo și Etiopia, care vor concura sub steagul olimpic la atletism, înot și judo.
”Curajul şi determinarea acestor sportivi refugiaţi sunt adevărate surse de inspirație. Fiecare dintre aceştia a depăşit situaţii critice pentru a lua parte la cea mai mare competiţie globală. Suntem mândri să lucrăm alături de Comitetul Olimpic Internaţional, pentru a fi parteneri și a-i sprijini pe aceşti sportivi“, a declarat Cătălin Creţu, director general România, Croaţia, Malta şi Slovenia, Visa Europe.
Clipul “Inima Olimpicului”
Visa adezvoltat cusprijinul Saatchi & Saatchi (Londra) un film scurt pentru a ilustra rolul vital pe care Visa îl joacă în industria plăţilor, similar cu inima atletului care pulsează la Jocurile Olimpice. Clipul îl are ca protagonist pe Ashley Bryant, sportivul medaliat cu argint la Jocurile Commonwealth de la Glasgow 2014, în timp ce se pregăteşte pentru olimpiada de la Rio, intercalând imagini cu antrenamentul foarte rigurospe care îl urmează şi inima care bate. Pe măsură ce Jocurile Olimpice se apropie şi entuziasmul mulţimii creşte, inima bate tot mai rapid. La fel ca inima atletului, Visa este mereu pregătită, oricând este nevoie. Clipul este utilizat în cadrul diverselor campanii derulate pe TV sau în mediul digital, inclusiv în Bulgaria, Croaţia, RepublicaCehă, Danemarca, Franţa, Grecia, Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Malta, MareaBritanie, Norvegia, Polonia, România, Slovenia, Slovacia, SpaniaşiTurcia. Clipul poate fi vizualizat aici.