BT24, serviciul de Internet Banking de la Banca Transilvania, are in prezent peste 360.000 de utilizatori, Banca Transilvania avand o cota de piata care depaseste 10% pe acest segment, se arata intr-un comunicat de presa al institutiei de credit. In ceea ce priveste BT24 Mobile Banking, peste 40.000 de persoane folosesc acest serviciu, cota de piata a bancii fiind de 28%.
Avand in vedere potentialul i-banking-ului, obiectivele Bancii Transilvania au in vedere cresterea, in continuare, a numarului de clienti BT care folosesc BT24, respectiv integrarea de noi facilitati, asa incat clientii sa aiba online acces la toate produsele si serviciile de baza ale BT.
Cresteri BT24, in comparatie cu finalul anului trecut:
· cu 23% mai multi utilizatori ai serviciului de Internet Banking si cu 50% mai multi utilizatori de Mobile Banking;
· cu 35% mai multe tranzactii derulate prin Internet Banking si Mobile Banking;
· cu 30% valoare mai mare a tranzactiilor derulate prin BT24.
Principalele operatiuni derulate de clienti prin intermediul BT24 sunt urmatoarele: plata facturilor la utilitati, schimb valutar, plati in lei si modificari ale limitelor zilnice de tranzactionare pe carduri.
BT24 are la baza tehnologie de ultima generatie, asa incat utilizatorii acestuia au la dispozitie peste 100 de functionalitati.