Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Premiera in Romania: clientii ING Bank vor fi recunoscuti dupa amprenta vocala
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank oferă persoanelor fizice dobândă de 7% pe an, pentru depozite constituite pe 12 luni din fonduri noi, de minim 3000 de lei
Stiri de top
Raiffeisen Bank susține formarea liderilor în conducerea strategică prin programul „Guvernanța Corporativă care Creează Valoare”. Când încep înscrierile
Stiri de top
De ce nu mișcă BNR dobânda? Cosmin Marinescu, viceguvernator, explică adevăratul risc din spatele inflației de azi
Opinii
ING Bank, împreună cu un sindicat de bănci, sprijină grupul Rodbun cu o finanțare verde de 19,5 milioane de euro pentru extinderea pădurilor din România
Stiri de top
#BankingNews20. Sergiu Manea, BCR: ”Ce am admirat mereu la BankingNews este felul în care surprinde pulsul real al economiei, prin curajul de a merge dincolo de cifre”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Premiera in Romania: clientii ING Bank vor fi recunoscuti dupa amprenta vocala
Stiri de top

Premiera in Romania: clientii ING Bank vor fi recunoscuti dupa amprenta vocala

bankingnews.ro
Last updated: 05/12/2013 9:42
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

ING Bank Romania lanseaza in premiera pentru Romania serviciul Voice Biome­trics. Mai exact, clientii bancii vor putea obtine informatiile necesare de la call center autentificandu-se doar cu vocea, fara parole sau intrebari de verificare, prin intermediul unui asistent personal virtual.

„Matrixbank” de la ING Bank

Noul serviciu a fost dezvoltat si implementat in colaborare cu Nuance Com­munications, compania americana cunoscuta pentru crearea Siri, asistentul personal disponibil pentru smartphone-urile Apple, iar reprezentatii ING estimeaza ca vor avea peste 50.000 de utilizatori cu amprenta vocala in decurs de un an.

„Fiecare dintre noi are circa 3 parole la banca, 3 la serviciu, Google, Facebook, iar acestea se aduna. In fiecare an sunt sparte peste un milion de conturi. Expertii ne spun ca parola trebuie sa fie complexa, sa contina litere, litere mari, numere, semne, insa clientul pune o parola simpla de cate ori poate. ING crede ca una dintre solutiile la aceasta problema este Voice Biome­trics“, explica Stefan Radu, director produse si canale directe pentru clientii retail la ING Bank Romania.

Aceste inovatii tehnologice ofera utilizatorilor o experienta mai buna decat cea oferita de un call center traditional: clientii se autentifica rapid si usor, rostind doar o fraza simpla, iar sistemul recunoaste vocea, intelege cererea si ofera raspuns imediat sau ii directioneaza catre un operator pentru detalii suplimentare.

Acesta solutie elimina timpii de asteptare in call center, clientii fiind preluati instantaneu de catre un „asistent personal virtual”, iar operatorii castiga timp pentru a se ocupa de solicitarile mai complexe. Astfel, randamentul unui call center se imbunatateste semnificativ, iar clientii sunt mai multumiti de experienta cu banca.

“Inovatia si experienta clientului sunt doua principii importante la ING. Dorim sa oferim clientilor nostri servicii exceptionale, indiferent de contextul in care interactioneaza cu noi. Suntem mandri sa fim primii care implementeaza in Romania aceasta solutie cu adevarat inovatoare, bazata pe o tehnologie de ultima generatie. Suntem increzatori ca noul serviciu va schimba in bine experienta clientilor nostri cu serviciul de relatii cu clientii”,  a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.

Cum functioneaza sistemul Voice Biometrics:

Pentru a activa serviciul, clientul isi inregistreaza amprenta vocala rostind fraza „La ING ma pot identifica prin vocea mea”;La urmatorul apel dupa inregistrare, propozitia ofera acces imediat la sistem;La intrebarea „Va rog sa-mi spuneti cu ce va putem ajuta?”, folosind tehnologia de intelegere a limbajului natural (NLU), operatorul virtual intelege solicitarea clientului si ii ofera informatiile de care are nevoie. Clientul primeste pe loc informatii privind soldul contului, IBAN, rate credit, incasari recente, deblocare user HomeBank, cod Swift, adresa bancii, orar casierii si office-uri;
Pentru solicitari mai complexe, apelul este transferat unui operator din call-center, impreuna cu detaliile si solicitarea clientului.

„Solutiile de intelegere a limbajului natural si de voce biometrica in call center au un impact ridicat asupra experientei clientilor, atat din perspectiva acestora, cat si a companiei. Echipa noastra de servicii profesionale a lucrat impreuna cu ING pentru a crea combinatia perfecta de tehnologie ce reuseste sa raspunda nevoilor clientilor, reinventand complet experienta cu banca. Prin Voice Biometrics, clientii ING vor avea de acum un acces mult mai usor si sigur la informatii despre produsele lor bancare, de la verificarea soldului contului si a codului IBAN la detalii despre orarul casieriei. Nuance Communications isi propune intotdeauna sa dezvolte solutii ce pot raspunde unor nevoi reale. Voice Biometrics este o astfel de solutie, prin care clientii pot primi de acum informatiile de care au nevoie intr-un mod rapid si usor”, a declarat Peter Martis, Regional Manager CEE & Balkans Nuance Communications.

You Might Also Like

UniCredit Bank oferă persoanelor fizice dobândă de 7% pe an, pentru depozite constituite pe 12 luni din fonduri noi, de minim 3000 de lei

Raiffeisen Bank susține formarea liderilor în conducerea strategică prin programul „Guvernanța Corporativă care Creează Valoare”. Când încep înscrierile

De ce nu mișcă BNR dobânda? Cosmin Marinescu, viceguvernator, explică adevăratul risc din spatele inflației de azi

ING Bank, împreună cu un sindicat de bănci, sprijină grupul Rodbun cu o finanțare verde de 19,5 milioane de euro pentru extinderea pădurilor din România

#BankingNews20. Sergiu Manea, BCR: ”Ce am admirat mereu la BankingNews este felul în care surprinde pulsul real al economiei, prin curajul de a merge dincolo de cifre”

TAGGED: ING Bank, banca, Voice Biome­trics, call center, amprenta vocala
bankingnews.ro 05/12/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article ING Bank: reactia de ieri a cursului valutar va fi singulara
Next Article BRD lanseaza un card cadou ce poate fi oferit la aniversari, nunti si botezuri
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank oferă persoanelor fizice dobândă de 7% pe an, pentru depozite constituite pe 12 luni din fonduri noi, de minim 3000 de lei

11 ore ago

Raiffeisen Bank susține formarea liderilor în conducerea strategică prin programul „Guvernanța Corporativă care Creează Valoare”. Când încep înscrierile

11 ore ago

De ce nu mișcă BNR dobânda? Cosmin Marinescu, viceguvernator, explică adevăratul risc din spatele inflației de azi

12 ore ago

ING Bank, împreună cu un sindicat de bănci, sprijină grupul Rodbun cu o finanțare verde de 19,5 milioane de euro pentru extinderea pădurilor din România

15 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?