Banca Transilvania a ales un mod inedit de a se prezenta in Italia, agentia din Roma adoptand numeroase elemente traditionale romanesti pentru a propaga imaginea Romaniei. Vorbim despre iile traditionale care au devenit uniforme pentru consilierii bancari, despre borcane cu muraturi si dulceata care promoveaza autenticul romanesc si tablouri pitoresti cu peisaje din Ardeal care te transpun in zona fascinanta a Transilvaniei.
”Pentru Sucursala BT Italia am venit cu un concept aparte tocmai pentru ca este o locatie speciala pentru banca. Un loc nou, care sa vorbeasca despre noi. Tematica este Transilvania, ca si corelatie intre brandul Banca Transilvania si zona in care banca s-a nascut si a crescut”, ne-a declarat Laura Petrehus, Director Adjunct Comunicare & PR in cadrul Bancii Transilvania.
Oficialul bancii subliniaza faptul ca influentele alese sunt „etno”, un trend care se manifesta in tot ceea ce inseamna design. ”Ideea de design a venit in-house, in BT, prin filiera PR, iar frumusetea proiectului a facut ca o idee sa duca la alta idee. Tocmai pentru ca imagine inseamna inclusiv design, comunicare vizuala”, ne-a precizat Laura Petrehus.
De ce Sucursala Banca Transilvania din Italia este bellissima? Directorul institutiei de credit raspunde simplu: ”pentru ca am venit cu mesaje vizuale relevante in locuri esentiale”. Centrul de interes, aflat in zona consilierii clientilor care trec pragul Sucursalei BT Italia, este un foto-tapet colorat, vesel si ”inspirational” cu un peisaj din Transilvania, in care florile galbene, verdeata si munti sunt actorii principali.
O alta idee suprinzatoare, poate, avand in vedere locatia, este etajera cu muraturi si dulceata, amplasata tot in zona in care sunt primiti clientii. Delicatesele sustin un mesaj original, reprezentantii Bancii Transilvania vrand sa transmit in Italia ideea de ospitalitate romaneasca.
”Pe langa acest lucru, este o trimitere la faptul ca am venit la Roma cu produse bancare romanesti, am adus cu noi toata oferta BT de acasa. Aceste idei au primit deja multe aprecieri!”, evidentiaza Laura Petrehus.
Sala de intalniri din cadrul sucursalei Banca Transilvania are o poveste aparte. ”Ne-am gandit ca aici tablourile sunt ingredientele care merg cel mai bine. Patru tablouri, cate unul pentru fiecare dintre anotimpurile din Romania care ne fac anii frumosi. Autorul este un pictor roman din zona Bihor si, spre mandria noastra, este client al bancii noastre. Tematica sa preferata sunt peisajele din Transilvania – inconfundabile, autentice si optimiste. Asa incat intalnirea noastra cu tablourile sale a fost dragoste la prima vedere, iar patru dintre acestea aduc originalitate salii de intalniri. Cu toate ca are acelasi iz romanesc precum intreaga locatie, sala a fost denumita „Quattro Stagioni”, in semn de admiratie si respect pentru Italia, ca legatura dintre celebra pizza si anotimpurile din Romania”, spune directorul Banca Transilvania.
Totodata, posterele Banca Transilvania din sucursala din Roma au si ele influente etno. Iar peisajul este insufletit, desigur, de angajatele bancii, care au dat „sacoul de bancher” pe iile traditionale.
”In Roma, pe Via Baldo degli Ubaldi 184 B, ne-am stratuit sa cream un spatiu colorat, vesel, pitoresc si primitor. Un loc in care sa fie o placere sa lucrezi si sa vii in calitate de client. Mai mult decat atat, ne dorim sa aduca un „sentiment de acasa” clientilor nostri romani, iar pe cei italieni sa ii faca sa isi doreasca sa viziteze Romania. Ca design interior, a fost un proiect frumos, in trend cu spiritul Banca Transilvania, caracterizat de idei noi, de energie si de suflet. Este semnatura singurei banci romanesti din Italia”, conchide Laura Petrehus.