BRD a depasit 140.000 de carduri cu tehnologie contactless emise pe piata romaneasca. Banca a inceput emiterea instrumentelor de plata contactless in anul 2010, bazandu-se pe tehnologia „MasterCard PayPass”. Reteaua de acceptare s-a dezvoltat si ea semnificativ, numarand in acest moment peste 3.000 de terminale compatibile cu tehnologia contactless.
Valoarea tranzactiilor cu carduri contactless emise de BRD a crescut cu 60%, in ultimele 6 luni
Dupa lansarea cardurilor bazate pe noua tehnologie, banca a adaugat noua functionalitate si cardurilor bancare clasice, continuand implementarea tehnologiei contactless in transportul public sau la nivelul automatelor bancare.
BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european. Solutia integrata „BRD Transport” a fost implementata in orase precum Sibiu, Galati, Brasov si Arad si premiata in mai multe randuri de publicatii specializate din Romania.
Pana pe 20 aprilie, BRD desfasoara impreuna cu MasterCard o campanie dedicata detinatorilor de carduri contactless. Pentru a intra in promotie, posesorii cardurilor BRD MasterCard PayPass si Maestro PayPass trebuie sa realizeze tranzactii la terminalele POS, in Romania sau in strainatate, inscrierea in campanie realizandu-se automat. Clientii au de doua ori mai multe sanse de castig daca platesc contactless.
Premiile se acorda prin tragere la sorti si constau in :
§ 3 pachete turistice pentru 2 persoane (transport si cazare la hotel de 4 stele) in perioada 16 – 18 mai 2014 pentru concertul lui Justin Timberlake de la Olimpiisky Arena din Moscova, pe 17 mai 2014
sau
§ unul din cele 150 de Gift Carduri incarcate, fiecare, cu cate 500 lei
Tehnologia contactless permite efectuarea de plati de mica valoare prin simpla apropiere a instrumentului contactless de un cititor. Ea este specifica platilor rapide de mica valoare, introducerea PIN-ului nefiind necesara pentru platile sub 100 lei.