Asa cum v-am obisnuit, BankingNews.ro „premiaza” declaratia lunii, printr-un post denumit „CEO Luna…”. In decembrie am „rasfoit” multe declaratii interesante, dar cele venite de la Banca Transilvania ne-au atras atentia. Si ne-am hotarat sa aducem in prim-plan aceea declaratie care „ajuta” atat clientii cat si banca. Am ales declaratia calma, concilianta, a unui presedinte: Horia Ciorcila.
Conferinta de presa prilejuita de anuntarea preluarii Volksbank de catre Banca Transilvania a starnit un interes maxim din partea mass-media. Cu o sala plina pana la refuz, oficialii de la Banca Transilvania, Horia Ciorcila (presedintele Consiliului de Administratie) si Omer Tetik (directorul general), s-au straduit sa dea raspunsuri cat mai concrete la intrebarile venite din partea jurnalistilor.
Asa cum era de asteptat, cel mai fierbinte subiect dezbatut a fost constituit de modul in care va administra Banca Transilvania relatia tensionata pe care Volksbank o are cu grupurile de clienti nemultumiti.
Cand jurnalistii au lansat intrebari pe aceasta tema, Horia Ciorcila a dat un raspuns extrem de interesant si motivant pentru clientii care asteptau o prima reactie: “Interesul nostru fundamental este sa pastram acei clienti!”.
Suntem siguri ca Banca Transilvania va sti cum sa managerieze aceste „dispute” si va gasi solutii optime pentru acesti clienti.
Gabriela DINU