Banca Transilvania transforma sarbatoarea de Dragobete in DragoBT, dand astazi startul unei campanii de shopping bancar, bazata pe discount-uri atractive atat la oferte pereche ale bancii, cat si la oferte single pentru cei care aplica online, pe siteul bancii. DragoBT incepe in 23 februarie a.c., la ora 8.00 si se incheie in 24 februarie a.c., la ora 20.00. Campania inseamna discount-uri destinate persoanelor fizice si companiilor.
Din oferta fac parte produse si servicii ale Bancii Transilvania: credite, carduri de cumparaturi si de calatorii, depozite, Internet Banking, KidCont.
Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente si Produse Retail, Banca Transilvania:
“DragoBT este o combinaţie de banking si shopping online. Mai mult decat atat, este un mod de a sarbatori romaneste, cu oferte BT”.
DragoBT se doreste a fi campania pereche a celei derulate la finalul anului trecut, Bank Friday, o premiera in Romania, care a constat tot in reduceri la produse si servicii din oferta bancii.
DragoBT este cel mai nou brand al Bancii Transilvania – autentic, ludic si vesel – care s-a nascut, ca denumire, dintr-un joc de cuvinte: Dragobete – BT – DragoBT.